Besidžiaugdami Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės pergale Europos pirmenybėse, krepšinio sirgaliai išgėrė 42 procentais daugiau "Švyturio" alaus nei įprastai savaitgalį, teigia "Švyturio - Utenos alaus" atstovas spaudai Dainius Smailys.
Anot jo, paprastai nuo penktadienio iki pirmadienio nakties yra išgeriama apie 400 tūkstančių litrų "Švyturio - Utenos alaus" produkcijos, o praėjusį savaitgalį jos buvo suvartota 572 tūkstančiai litrų.
"Švyturio" alaus darykla jau trečius metus iš eilės yra pagrindinė Lietuvos vyrų krepšinio komandos rėmėja. Per tą laiką rinktinei suteikta parama artėja prie milijono litų.
"Penktadienį, tikėdami pergale, raginome barus iš anksto pasirūpinti "krepšinio šalies alaus" atsargomis. Kas mūsų perspėjimų paklausė - džiaugėsi ir vyrų iškovotais aukso medaliais, ir klientų gausa", - sako UAB "Švyturys-Utenos alus" pardavimo direktorius Šarūnas Nedzinskas.
Bendrovės pardavimo skyrius praėjusiam savaitgaliui buvo parengęs specialų darbo grafiką, kad įvykdytų išaugusį užsakymų skaičių.
"Žmonės dirbo ir savaitgalį, tačiau visų nuotaika - fantastiška. Pergalė visiems suteikė "antrą kvėpavimą". Stengiamės, kad alaus nepritrūktų nė viename, net tolimiausiame taške", - pažymėjo Š. Nedzinskas.
ELTA