• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Restored“, „Reimagined“, „Reborn“. Kiekvieną kartą, kai iš „Singer“ dirbtuvių išrieda naujas projektas, kiekvieno iš jų aprašymuose galima rasti anksčiau paminėtus žodžius. Kita vertus, jie kone idealiai apibūdina „Singer“ dirbtuvėse plušančių specialistų veiklą.
Kiekvieną kartą, kai „Singer“ už ausų į savo dirbtuves atsitempia klasikinį „Porsche 911“ modelį, vėliau jis iš jų išvažiuoja neatpažįstamai pasikeitęs. Lyg būtų atgimęs iš naujo. Ir šis kartas bus ne išimtis. Susipažinkite – „Porsche 911 DLS“. Projektas, prie kurio buvo dirbama pastaruosius penkerius metus, dabar, šią savaitę, pirmasis, galutinai užbaigtas ir į kliento namus pasiruošęs keliauti automobilis buvo pristatytas pačioje tinkamiausioje vietoje – lenktynių trasoje.

„Restored“, „Reimagined“, „Reborn“. Kiekvieną kartą, kai iš „Singer“ dirbtuvių išrieda naujas projektas, kiekvieno iš jų aprašymuose galima rasti anksčiau paminėtus žodžius. Kita vertus, jie kone idealiai apibūdina „Singer“ dirbtuvėse plušančių specialistų veiklą.
Kiekvieną kartą, kai „Singer“ už ausų į savo dirbtuves atsitempia klasikinį „Porsche 911“ modelį, vėliau jis iš jų išvažiuoja neatpažįstamai pasikeitęs. Lyg būtų atgimęs iš naujo. Ir šis kartas bus ne išimtis. Susipažinkite – „Porsche 911 DLS“. Projektas, prie kurio buvo dirbama pastaruosius penkerius metus, dabar, šią savaitę, pirmasis, galutinai užbaigtas ir į kliento namus pasiruošęs keliauti automobilis buvo pristatytas pačioje tinkamiausioje vietoje – lenktynių trasoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Singer Porsche 911 DLS


Automobilio varde panaudotos „DLS“ raidės nėra tik beprasmių apibrėžimų kratinys. „DLS“ reiškia – „Dynamics and Lightweight Study“. Aha, ok. Tad tai tik mandras pavadinimas? Vėlgi – ne.
„Singer“ siekdama išpildyti „Dynamics and Lightweight Study“ programos tikslą, į pagalbą pasitelkė inžinierius iš „Williams Advanced Engineering“, „Bosch“, „Michelin“, „Brembo“, „Hewland“ ir netgi „BBS Motorsports“. Kiekvienos kompanijos darbuotojas prisidėjo prie automobilio kūrimo, tobulinimo ir siekio sukurti mašiną, kuri vairuotojui suteiktų kuo daugiau aštrių pojūčių.

REKLAMA

Singer Porsche 911 DLS


Galinius automobilio ratus kiekvieną akimirką suka sultingas 4 litrų, 6 cilindrų variklis. Jis, mūsų ir jūsų džiaugsmui, neturi turbokompresoriaus. „Singer“ sprendimą nenaudoti turbokompresoriaus grindžia keliomis priežastimis.
Visi puikiai žinome koks vikrus ir įtraukiantis gali būti atmosferinis variklis. Patikimumas ir ištvermingumas taipogi būna atmosferinių variklių pusėje, o ir galiausiai, prie šios jėgainės sukūrimo darbavosi buvęs „Porsche“ inžinierius Hansas Mezgeris, kuris, deja, praėjusiais metais mirė.

REKLAMA
REKLAMA

Singer Porsche 911 DLS


Oru aušinamas variklis šiame automobilyje išvysto 500 arklio galių ir vairuotojui leidžia tachometro rodyklę laužti iki pat 9000 aps/min. Orgazmas ausims!
Kaip ir priklauso „Singer“ dirbtuvėse gimusiam projektui, automobilio kėbulo dalys buvo pagamintos iš anglies pluošto dėl noro sukurti automobilį, kuris pasižymėtų kuo mažesniu antsvoriu.

Singer Porsche 911 DLS


„Mes norėjome sukurti įspūdingiausią „Porsche 911“ interpretaciją. Pavyzdį, kuriuo galėtume didžiuotis“, – pasakoja projekto autoriai.
Natūralu, jog kruopštumas ir dėmesys detalėms kone puikiausiai atsispindi automobilio kainoje, kuri siekia – 1,8 mln. dolerių.

GALERIJA


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų