Automobilio varde panaudotos „DLS“ raidės nėra tik beprasmių apibrėžimų kratinys. „DLS“ reiškia – „Dynamics and Lightweight Study“. Aha, ok. Tad tai tik mandras pavadinimas? Vėlgi – ne.
„Singer“ siekdama išpildyti „Dynamics and Lightweight Study“ programos tikslą, į pagalbą pasitelkė inžinierius iš „Williams Advanced Engineering“, „Bosch“, „Michelin“, „Brembo“, „Hewland“ ir netgi „BBS Motorsports“. Kiekvienos kompanijos darbuotojas prisidėjo prie automobilio kūrimo, tobulinimo ir siekio sukurti mašiną, kuri vairuotojui suteiktų kuo daugiau aštrių pojūčių.
Galinius automobilio ratus kiekvieną akimirką suka sultingas 4 litrų, 6 cilindrų variklis. Jis, mūsų ir jūsų džiaugsmui, neturi turbokompresoriaus. „Singer“ sprendimą nenaudoti turbokompresoriaus grindžia keliomis priežastimis.
Visi puikiai žinome koks vikrus ir įtraukiantis gali būti atmosferinis variklis. Patikimumas ir ištvermingumas taipogi būna atmosferinių variklių pusėje, o ir galiausiai, prie šios jėgainės sukūrimo darbavosi buvęs „Porsche“ inžinierius Hansas Mezgeris, kuris, deja, praėjusiais metais mirė.
Oru aušinamas variklis šiame automobilyje išvysto 500 arklio galių ir vairuotojui leidžia tachometro rodyklę laužti iki pat 9000 aps/min. Orgazmas ausims!
Kaip ir priklauso „Singer“ dirbtuvėse gimusiam projektui, automobilio kėbulo dalys buvo pagamintos iš anglies pluošto dėl noro sukurti automobilį, kuris pasižymėtų kuo mažesniu antsvoriu.
„Mes norėjome sukurti įspūdingiausią „Porsche 911“ interpretaciją. Pavyzdį, kuriuo galėtume didžiuotis“, – pasakoja projekto autoriai.
Natūralu, jog kruopštumas ir dėmesys detalėms kone puikiausiai atsispindi automobilio kainoje, kuri siekia – 1,8 mln. dolerių.