Krizė! Atsakytų eilinis vartotojas, perkantis 5 litrų „Žalios Girios“ pakuotę ir žvilgtelėdamas į viršutinę lentyną su klausimu: „Kas gali pirkti vandenį po 5 litus už litrą?“.
Ne. Iš „Vittel“ pirkėjų tarpo krizė atsijojo tuos, kurie leido sau pirkti „Vittel“ vandenį „dėl mados“, tačiau lojalių prekės ženklui vartotojų segmentą krizė tiek nepalietė, kad jie taupytų vartojimo prekėms.
Kažin, ar prieš 20 metų, „Nestle“, darydama „Vittel“ vandens SWOT analizę įrašė prie grėsmių ekologinių problemų komunikacijos suklestėjimą?
O šiandien ši grėsmė didžiulė. Ir ne todėl, jog dėl ekologijos pamišusios organizacijos pasiektų, jog vandens transportavimas buteliuose būtų uždraustas dėl neadekvataus resursų švaistymo. Tiesiog darosi taip, jog „Vittel“ buteliuką laikyti rankose – gėda. „Vittel“ ir „Perrier“ geria aukštuomenė, o jai negali nerūpėti ekologijos problemos ar ne? Tiems, kuriems rūpi, jie geria vandenį iš čiaupo.
Ką gali pasiūlyti „Nestle“ „Vittel“ prekės ženklo fanams? Gal daugkartinį stiklinį buteliuką į kurį gali prisileisti vandens iš čiaupo?