Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Savaitgalį Prancūzijoje, Varennes kartingo trasoje vyko kartingo pasaulio čempionatas galingiausiose KZ ir KZ2 klasėse. Galingiausioje KZ2 klasėje tarp 86 dalyvių iš 20 šalių kovojo ir trys Lietuvos atstovai: Simas Juodviršis, Paulius Paškevičius ir Ignas Misevičius.
Pernai pasaulio čempionate Simas Juodviršis užėmė vienuoliktą vietą, tad šiemet komanda tikėjosi geresnio rezultato. „Manau, kad esu pajėgus užlipti ant prizininkų pakylos, tačiau rezultatas priklauso ne tik nuo manęs, bet ir nuo palankiai susiklostančių aplinkybių“ – sako Simas Juodviršis.
Varennes trasa įrengta maždaug 400 km nuo Paryžiaus, šalia Vichy miestelio. Tai itin greita, palyginus plati ir ilga, 1,5 km ilgio trasa. Dauguma jos posūkių įveikiami ketvirta ar net penkta pavara, tad ši trasa reikalauja itin galingo variklio. „Net per lietų šita trasa išlieka labai greita, man ji palanki ir nors lenktyniavau čia pirmą kartą, nuo pat pirmų ratų ji man patiko“ – pasakoja S. Juodviršis. Savaitę prieš lenktynių savaitgalį Simas pirmą kartą treniravosi šioje trasoje, tad vietiniai, Prancūzijos sportininkai, žinoma čia turėjo pranašumą.
Visą lenktynių savaitgalį Varennes trasoje vyravo permainingi orai, tai lijo, tai švietė saulė. Pirmųjų treniruočių metu, kai trasa buvo drėgna, Simas Juodviršis buvo tarp greičiausių – lietuviui patinka lenktyniauti per lietų. Vienose treniruotėse jis buvo absoliučiai greičiausias sportininkas, kitose parodė trečią laiką.
Kvalifikaciniuose važiavimuose sportininkai buvo suskirstyti į septynias grupes. Tam, kad pusfinalyje startuotum iš kuo aukštesnės vietos, reikėjo dalyvauti šešiuose važiavimuose ir užimti kuo geresnę vietą. S. Juodviršis vieną važiavimą laimėjo, vieną kartą buvo antras, tačiau viename iš važiavimų po kontakto su priešininku finišavo tik tryliktas.
„Tai labai kontaktinis sportas, todėl nepakliūti nei karto į avariją beveik neįmanoma. Viename važiavime lenkiau priešininką kovoje dėl pirmos vietos, įvyko kontaktas. Trasoje išsilaikiau, bet karto galinė ašis sulinko ir paskutinius tris ratus galvojau kad nebesugebėsiu atvažiuoti iki finišo. Per pertrauką ašį komandos mechanikai pakeitė, bet išvažiavus paaiškėjo, kad sulinko karto rėmas, teko ir jį keisti, todėl ir antro važiavimo rezultatas buvo sugadintas.“ – pasakoja Simas.
Sudėjus rezultatus, pusfinalyje Simas Juodviršis startavo iš šeštos vietos, o į pagrindinį finalą patenka septyniolika geriausiųjų. Simui pavyko atsilaikyti – jis finišavo septintas.
„Čempionate yra limituotas padangų skaičius, todėl jas reikia taupyti. Pusfinalyje mes surizikavom – užsidėjom tik dvi naujas padangas, tikėdamiesi, kad pateksiu į finalą ir ten galėsiu naudoti visas naujas. Rizika pasiteisino, į finalą patekau.“ – sako Juodviršis.
Kiti du Lietuvos atstovai į finalinius važiavimus nepateko – Paulius Paškevičius užėmė 79, Ignas Misevičius – 80 vietą.
Finale Simas startavo iš tryliktos vietos, tačiau su keturiomis naujomis padangomis. Po atkaklios kovos S. Juodviršis pakilo per penkias pozicijas ir užėmė aštuntą vietą.
„Tuoj po starto nespėjau net suvokti kas dedasi – aplink skraido kartai, akmenys, kažkokia košė. Stebuklas, kaip man pasisekė išvengti didesnės avarijos. Kontaktų tokiame finale neišvengsi, bet svarbiausia išlaikyti sveiką kartą ir neišlėkti iš trasos. Man tai padaryti pavyko, o po to tiesiog stengiausi važiuoti kaip galima greičiau.“ – po finalo sakė Simas Juodviršis.
Pasaulio čempionu tapo Simo „Energy“ komandos draugas – italas Dorian Boccolacci. Tai pirmasis pasaulio čempiono titulas „Energy“ komandai – iki šiol geriausias komandos pasiekimas pasaulyje – antroji vieta, o Europos čempiono titulą pernai „Energy“ komandai pelnė Simas Juodviršis.
Po pasirodymo pasaulio čempionate Simas ilgai ilsėtis negalės – jau kitą savaitgalį jo laukia pasaulio kartingo žvaigždžių lenktynės Graikijoje. „Mane į Graikiją siunčia komanda. Ten kovos tik vardinius kvietimus gavę sportininkai. Manau bus įdomu“ – šypsosi greičiausias Lietuvos kartingo lenktynininkas Simas Juodviršis.
Savaitgalį Prancūzijoje, Varennes kartingo trasoje vyko kartingo pasaulio čempionatas galingiausiose KZ ir KZ2 klasėse. Galingiausioje KZ2 klasėje tarp 86 dalyvių iš 20 šalių kovojo ir trys Lietuvos atstovai: Simas Juodviršis, Paulius Paškevičius ir Ignas Misevičius.
Pernai pasaulio čempionate Simas Juodviršis užėmė vienuoliktą vietą, tad šiemet komanda tikėjosi geresnio rezultato. „Manau, kad esu pajėgus užlipti ant prizininkų pakylos, tačiau rezultatas priklauso ne tik nuo manęs, bet ir nuo palankiai susiklostančių aplinkybių“ – sako Simas Juodviršis.
Varennes trasa įrengta maždaug 400 km nuo Paryžiaus, šalia Vichy miestelio. Tai itin greita, palyginus plati ir ilga, 1,5 km ilgio trasa. Dauguma jos posūkių įveikiami ketvirta ar net penkta pavara, tad ši trasa reikalauja itin galingo variklio. „Net per lietų šita trasa išlieka labai greita, man ji palanki ir nors lenktyniavau čia pirmą kartą, nuo pat pirmų ratų ji man patiko“ – pasakoja S. Juodviršis. Savaitę prieš lenktynių savaitgalį Simas pirmą kartą treniravosi šioje trasoje, tad vietiniai, Prancūzijos sportininkai, žinoma čia turėjo pranašumą.
Visą lenktynių savaitgalį Varennes trasoje vyravo permainingi orai, tai lijo, tai švietė saulė. Pirmųjų treniruočių metu, kai trasa buvo drėgna, Simas Juodviršis buvo tarp greičiausių – lietuviui patinka lenktyniauti per lietų. Vienose treniruotėse jis buvo absoliučiai greičiausias sportininkas, kitose parodė trečią laiką.
Kvalifikaciniuose važiavimuose sportininkai buvo suskirstyti į septynias grupes. Tam, kad pusfinalyje startuotum iš kuo aukštesnės vietos, reikėjo dalyvauti šešiuose važiavimuose ir užimti kuo geresnę vietą. S. Juodviršis vieną važiavimą laimėjo, vieną kartą buvo antras, tačiau viename iš važiavimų po kontakto su priešininku finišavo tik tryliktas.
„Tai labai kontaktinis sportas, todėl nepakliūti nei karto į avariją beveik neįmanoma. Viename važiavime lenkiau priešininką kovoje dėl pirmos vietos, įvyko kontaktas. Trasoje išsilaikiau, bet karto galinė ašis sulinko ir paskutinius tris ratus galvojau kad nebesugebėsiu atvažiuoti iki finišo. Per pertrauką ašį komandos mechanikai pakeitė, bet išvažiavus paaiškėjo, kad sulinko karto rėmas, teko ir jį keisti, todėl ir antro važiavimo rezultatas buvo sugadintas.“ – pasakoja Simas.
Sudėjus rezultatus, pusfinalyje Simas Juodviršis startavo iš šeštos vietos, o į pagrindinį finalą patenka septyniolika geriausiųjų. Simui pavyko atsilaikyti – jis finišavo septintas.
„Čempionate yra limituotas padangų skaičius, todėl jas reikia taupyti. Pusfinalyje mes surizikavom – užsidėjom tik dvi naujas padangas, tikėdamiesi, kad pateksiu į finalą ir ten galėsiu naudoti visas naujas. Rizika pasiteisino, į finalą patekau.“ – sako Juodviršis.
Kiti du Lietuvos atstovai į finalinius važiavimus nepateko – Paulius Paškevičius užėmė 79, Ignas Misevičius – 80 vietą.
Finale Simas startavo iš tryliktos vietos, tačiau su keturiomis naujomis padangomis. Po atkaklios kovos S. Juodviršis pakilo per penkias pozicijas ir užėmė aštuntą vietą.
„Tuoj po starto nespėjau net suvokti kas dedasi – aplink skraido kartai, akmenys, kažkokia košė. Stebuklas, kaip man pasisekė išvengti didesnės avarijos. Kontaktų tokiame finale neišvengsi, bet svarbiausia išlaikyti sveiką kartą ir neišlėkti iš trasos. Man tai padaryti pavyko, o po to tiesiog stengiausi važiuoti kaip galima greičiau.“ – po finalo sakė Simas Juodviršis.
Pasaulio čempionu tapo Simo „Energy“ komandos draugas – italas Dorian Boccolacci. Tai pirmasis pasaulio čempiono titulas „Energy“ komandai – iki šiol geriausias komandos pasiekimas pasaulyje – antroji vieta, o Europos čempiono titulą pernai „Energy“ komandai pelnė Simas Juodviršis.
Po pasirodymo pasaulio čempionate Simas ilgai ilsėtis negalės – jau kitą savaitgalį jo laukia pasaulio kartingo žvaigždžių lenktynės Graikijoje. „Mane į Graikiją siunčia komanda. Ten kovos tik vardinius kvietimus gavę sportininkai. Manau bus įdomu“ – šypsosi greičiausias Lietuvos kartingo lenktynininkas Simas Juodviršis.