Kai dėl blogų oro sąlygų lėktuvas buvo priverstas nutraukti bandymą leistis Kauai Lihue oro uoste (Havajai), mažiau patyręs pilotas „netyčia“ pastūmė vairo traukę į priekį prieš sumažindamas lėktuvo greitį, pranešė „Bloomberg“. Dėl to lėktuvas vos per kelias sekundes nukrito iš 305 metrų aukščio iki 122 metrų virš vandenyno, teigiama pranešime.
Visi lėktuvu skridę žmonės liko sveiki
Kai pilotų kabinoje ėmė kaukti įspėjamieji signalai, kapitonas liepė pirmajam pilotui padidinti greitį, todėl lėktuvas „agresyviai“ kilo atgal į dangų 2591 metrų per minutę greičiu, teigia „Bloomberg“.
Lėktuvas grįžo į Honolulu (Havajai), ir niekas nebuvo sužeistas, teigiama pranešime.
Nors „Bloomberg“ pranešime pirmasis pilotas vadinamas „mažiau patyrusiu“, reikėtų pažymėti, kad net ir būdamas pirmojo rango, pilotas didelėje oro linijų bendrovėje turi daug skraidymo patirties.
The FAA is investigating the plunge of a Southwest Airlines jet coming within 400 feet of the Pacific Ocean. The aircraft flew of the coast of Hawaii in April when it was forced to abandon a landing attempt due to inclement weather, according to reports. https://t.co/ONHHoCMRIQ pic.twitter.com/YDDnHcRDRn
— ABC News (@ABC) June 15, 2024
Incidentų būta ir daugiau
„Southwest“ nėra nieko svarbiau už saugumą, – sakoma „Southwest Airlines“ pareiškime agentūrai „Bloomberg“. – Pasitelkus mūsų patikimą saugos valdymo sistemą, į įvykį buvo tinkamai reaguota, nes visada siekiame nuolat tobulėti“.
Balandžio mėnesio skrydis – apie kurį anksčiau nebuvo pranešta – primena 2022 m. skrydį virš Havajų, kai lėktuvas nukrito išskridęs iš Maui.
Gruodį „UA Flight 1722“ skrido į San Franciską smarkaus lietaus sąlygomis, kai dėl „nesusikalbėjimo“ lėktuvas staigiai leidosi ir atsidūrė vos per 244 metrus nuo vandenyno, nurodė Nacionalinė transporto saugos valdyba.
Šio skrydžio metu pirmasis pilotas neteisingai išgirdo, kokiu lygiu nustatyti lėktuvo sklendes, todėl lėktuvas maždaug 10 sekundžių krito nosimi žemyn.