Įvykio liudininkas, klaipėdietis Tomas tikina, kad mikroautobusas važiavo prieš jį. Todėl visą situaciją jis matė puikiai.
Anot vyro, prieš tiltą esančio šviesoforo raudonas signalas užsidegė staiga ir tą pačią sekundę nusileido dvi užkardos, įkalinusios mikroautobusą. Netrukus ėmė kilti ir tiltas, užkabindamas transporto priemonę. Joje buvo ne tik vairuotojas, bet ir jo žmona su mažamečiais vaikais.
„Mikroautobusas papuolė į Pilies tilto spąstus. Važiavau iš paskos ir galiu paliudyti, kad raudonas signalas užsidegė staiga ir iškart krito užkardos žemyn. Vairuotojas negalėjo net sureaguoti ir sustoti prie šviesoforo. Tada pradėjo kilti tiltas, užkabino mikroautobuso galą. Žmogus vos spėjo ištraukti savo žmoną su vaikais“, - įvykio detales dėstė Tomas.
Nors tilto kėlimo procesas valdomas elektroniniu būdu, visa tai prižiūri operatorius. Anot liudininkų, nebuvo sunku pastebėti, kad už tilto kėlimą atsakingas asmuo turėjo ir kitų reikalų.
„Tik po viso šito cirko, kai vairuotojas išlaipino keleivius, buvo sustabdytas kėlimas, tiltas nuleistas ir užkardos vėl pakeltos. Žiūriu į „būdą“ su langais dešinėje, ir matau sėdi tilto valdytojas, dar kažkokia mergelė kartu viduje, matyt, turėjo ką veikti ir nežiūrėjo kas gatvėje darosi. Čia normalu? Labai viliuosi, kad valdininkai pasidomės rimtai, nes viskas galėjo baigtis labai liūdnai“, - įsitikinęs Tomas.
Pašnekovas teigia, kad po nelaimės su vairuotoju susitiko tilto operatorius.
„Kai viskas baigėsi į lauką išbėgo tilto operatorius, o prie jo priėjo vairuotojas su vaiku ant rankų. Vyras paklausė, kas čia įvyko? Operatorius atsakė, kad nėra apie ką diskutuoti, draudimas viską apmokės“, - tv3.lt teigė Tomas.
Pilies tilto kilnojimas vairuotojams jau sukėlė ne vieną nepatogumą. Praėjusią savaitę, ankstų rytą dėl gedimo laiku nepavyko nuleisti tilto, tad vairuotojai buvo priversti rinktis kitus maršrutus.
Vairuotojai taip pat piktinasi, jog iki šiol nėra jokių apie tilto pakėlimą įspėjančių ženklų.
Staiga nieko nebūna
Įmonės „Viadukas” Klaipėdos skyriaus viršininkas Arvydas Biesevičius tam prieštarauja. Esą įspėjamieji ženklai bei stendai, kuriuose nurodytas laikas, kada keliamas tiltas, yra.
Be to, apie tai įspėja ir raudonas šviesoforo signalas, kuris neva dega mažiausiai 10 sekundžių ir tik tuomet techniškai yra įmanoma nuleisti užkardas.
Tad tokios situacijos, kuomet tarp tilto užkardų įkalinamos mašinos, atsitinka dėl nedrausmingų vairuotojų.
„Jau dabar yra ženklai. Vakar irgi jie buvo prieš tą incidentą. Įspėjamieji stendai yra, nuo kelių iki kelių keliamas tiltas, bet jų nereikia. Juk yra raudonas šviesoforo signalas, per kurį važiuoti draudžiama.
Kada nėra kuo pasiteisinti, visą laiką sugalvojama, kad staiga, kažkas įvyko. Niekada staiga nieko nebūna. Staiga net sistema neleidžia nusileisti užkardoms.
Šviesoforas dega mažiausiai apie 10 sekundžių, kol atsiranda leidimas leisti užkardą. Bet vairuotojai neiškenčia tų 10 sekundžių, palaukia kelias ir važiuoja per raudoną. Čia yra nuolatinė ši problema ir jau ne pirmą kartą turime gaudyklę tokią tarp užkardų. Turime vairuotojus išleidinėti, nedrausmingi jie Klaipėdoje“, - tv3.lt situaciją komentavo A. Biesevičius.
Pašnekovo teigimu, po incidento buvo iškviesta policija ir pradėtas tyrimas. Tad jo metu ir paaiškės tikrieji šios situacijos kaltininkai.
Uostamiesčio valdininkų sprendimu, Pilies tiltas keliamas du kartus per dieną. Nuo gegužės iki spalio pabaigos darbo dienomis Pilies tiltas keliamas nuo 6.20 iki 7 ir 21-21.40 val., o savaitgaliais ir šventinėmis dienomis – 8-8.40 ir 22.30-23.10 val.
Uostamiesčio valdžia įsitikinusi, jog taip kilnojant tiltą, bus galima pritraukti burlaivių ir jachtų, kurie, stovėdami atkarpoje nuo Biržos iki Pilies tilto, papuoš miestą ir bus atrakcija praeiviams.