Šiuo metu dinamiškiausia ir sportiškiausia „Mustang“ versija komplektuojama su 5.2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu, kuris išvysto 530 arklio galių, tačiau palyginus „GT350R“ motoro pajėgumą su „Camaro ZL1“ ar „Challenger SRT Hellcat“, „Ford“ inžinierių kūrinys pradeda atrodyti kaip mažytis šunytis.
„Ford Performance“ ir „Shelby“ specialistai norėdami ištaisyti šią problemą, naują „Mustang“ versiją ruošiasi aprūpinti net 800 arklio galių išvystančia jėgaine, kuri būtų suporuota su mechanine pavarų dėže ir galinių varančiųjų ratų pavara.
Iš pirmo žvilgsnio, bendro naudojimo keliuose užfiksuotas prototipas atrodo tik kaip dar vienas „Ford“ projektas apie kurį galima papasakoti nedaug, tačiau pažvelgus atidžiau - pamatytume „Michelin Pilot Sport Cup 2 “ padangas, milžiniškus stabdžių diskus su „Brembo“ suportais. Šios mažos smulkmenos išduoda, jog naujoji „Mustang“ versija bandys kibti į atlapus geriausios sportiškiems automobiliams pasaulyje.