Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar standartinis „Ford Mustang“ yra tinkamas smagiems pasivažinėjijams lenktynių trasoje? „Ar tu išprotėjai?“, - turbūt tokį atsakymą išgirstume iš daugelio automanų lūpų, tačiau „Ford“ nusprendė visiems laikams nutildyti „Mustang“ modelio kritikus ir pristatė „Shelby GT350R“.
Šių metų rudenį prekybos salonuose pasirodysiantis modelis buvo sukurtas atsižvelgiant į lenktynių trasoje laisvalaikį leidžiančių automanų nuomonę. „Ford“ bendradarbiaudama su „Shelby“ specialiai šiam modeliui sukūrė naujas kėbulo detales, kurios padeda automobiliui išlikti stabiliam posūkiuose ar važiuojant didesniu greičiu.
Nemažai pastangų buvo įdėta modifikuojant atmosferinį 8 cilindrų benzininį variklį. Į „Shelby GT350R“ montuojamas 5.2 litro agregatas išvysto daugiau nei 500 arklio galių ir 542 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus. „Ford“ inžinieriai nenorėdami apsijuokti, taip pat sumontavo „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialą, kuris padės suvaldyti milžinišką atmosferinio variklio galią.
Palyginus su standartiniu „Ford Mustang“, šis modelis neturi oro kondicionieriaus ir garso sistemos, galinių sėdynių, galinio vaizdo kameros. Ar šių detalių išmetimas padėjo ženkliai sumažinti automobilio svorį? Palyginus su „Shelby GT350 Track Pack“ modeliu, naujasis sveria 59 kilogramais mažiau.
Vis dėlto, jeigu norėtumėte „Shelby GT350R“ naudoti kiekvieną dieną, „Shelby“ pagal Jūsų pageidavimus gali sumontuoti dviejų zonų klimato kontrolę, galingą garso sistemą ir dar daugybę komforto įrangos privalumų.
Kaina, kol kas, nėra skelbiama.
Ar standartinis „Ford Mustang“ yra tinkamas smagiems pasivažinėjijams lenktynių trasoje? „Ar tu išprotėjai?“, - turbūt tokį atsakymą išgirstume iš daugelio automanų lūpų, tačiau „Ford“ nusprendė visiems laikams nutildyti „Mustang“ modelio kritikus ir pristatė „Shelby GT350R“.
Šių metų rudenį prekybos salonuose pasirodysiantis modelis buvo sukurtas atsižvelgiant į lenktynių trasoje laisvalaikį leidžiančių automanų nuomonę. „Ford“ bendradarbiaudama su „Shelby“ specialiai šiam modeliui sukūrė naujas kėbulo detales, kurios padeda automobiliui išlikti stabiliam posūkiuose ar važiuojant didesniu greičiu.
Nemažai pastangų buvo įdėta modifikuojant atmosferinį 8 cilindrų benzininį variklį. Į „Shelby GT350R“ montuojamas 5.2 litro agregatas išvysto daugiau nei 500 arklio galių ir 542 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus. „Ford“ inžinieriai nenorėdami apsijuokti, taip pat sumontavo „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialą, kuris padės suvaldyti milžinišką atmosferinio variklio galią.
Palyginus su standartiniu „Ford Mustang“, šis modelis neturi oro kondicionieriaus ir garso sistemos, galinių sėdynių, galinio vaizdo kameros. Ar šių detalių išmetimas padėjo ženkliai sumažinti automobilio svorį? Palyginus su „Shelby GT350 Track Pack“ modeliu, naujasis sveria 59 kilogramais mažiau.
Vis dėlto, jeigu norėtumėte „Shelby GT350R“ naudoti kiekvieną dieną, „Shelby“ pagal Jūsų pageidavimus gali sumontuoti dviejų zonų klimato kontrolę, galingą garso sistemą ir dar daugybę komforto įrangos privalumų.
Kaina, kol kas, nėra skelbiama.