Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Amerikietiški automobiliai turi atrasti savo pirkėją ir gerbėją. Jis patiks ne visiems, nes norintiems daug triukšmo, komforto ir galios, daugiau nėra kur žiūrėti.
Tenka pripažinti, bet galingi amerikietiški automobiliai buvo kaip septinto dešimtmečio „Motown“ stiliaus daina. Greita, be įsipareigojimų, triukšminga ir greitai įsiminanti. Panašiai yra ir su galingais amerikietiškais automobiliais. Dažniausiai jie negali prilygti technologiškai pažangiems europiečiams ar japonams, tačiau reikia į hamburgerių nacijos automobilius pažiūrėti kitu kampu.
Taip pat atsitiko ir su Aleku, kuris visą savo gyvenimą turėjo japoniškus arba europietiškus automobilius. Tačiau kas privertė jį nukrypti nuo normų? Alekas teigia, jog ieškojo įdomios alternatyvos, kuri sugebėtų visus nustebinti ir išsiskirti gatvėje. Kalbame ne apie beprotiškai sudėtingą projektą, kuris kardinaliai pakeičia paprasto „Civic“ ar trečios serijos „BMW“. Kalbame apie išskirtinį automobilį, kuris būtų retas ir įdomus. Visus šiuos kriterijus puikiai atitiko „Dodge“ griozdiškas sedanas „Charger“. Dėvintis legendinį „Muscle“ tipo automobilio vardą, naujoje formoje atgimęs modelis gavo papildomas keturias duris, beprotiškai agresyvią išvaizdą ir galingiausius „Chrysler“ koncerno variklius.
Prieš porą metų, Alekas kartu su savo tėvais atsisėdo prie apvalaus stalo ir pradėjo diskusiją apie visiškai naują automobilį. Kadangi Alekas buvo įpusėjęs studijuoti universitete ir turėjo neblogai apmokamą darbą, jis kreipėsi į tėvus pagalbos įsigyjant visiškai naują ir dažais kvepiantį automobilį. Senasis automobilis buvo pradėjęs desperatiškai rūdyti, todėl sprendimą reikėjo priimti greitai.
Alekas teigia, jog iš pradžių dairėsi į „Volkswagen Golf“ pusę, vėliau į „Honda Civic“ ar net „Honda Accord“, tačiau meilė iš pirmo žvilgsnio tapo „Dodge Charger“. Netikėtai gatvėje išvydęs šį modelį, Alekas namie pradėjo ieškoti informacijos. Maždaug po poros savaičių jis įsigijo ne naują, bet naudotą „Charger“ su šešių cilindrų varikliu. Tačiau paturėjęs vos savaitę, jis jį pardavė, nes pakankamai mažas variklis vos priversdavo judėti valties dydžio automobilį. Maždaug po pusės metų taupymo ir ieškojimo, Alekas netikėtai aukcione pamatė juodos spalvos „SRT8“ modifikaciją. Nors kaina ir buvo pakankamai aukšta, tačiau tai buvo jo svajonių automobilis. O jos kartais reikalauja aukų ar ne?
Trumpas modifikacijų sąrašėlis :
„Avant Garde“22 colių lengvo lydinio ratlankiai, „R/T Daytona“ priekinis bamperis, „Flashtech“ žibintai, variklio galios didinimas pas „Diablosport“ specialistus, daugybę interjero detalių iš anglies pluošto, visos interjero lemputės dabar šviečia raudona spalva, „Fnkycld“ aušinimo sistema ir nemažai „Billettechnology“ inžinierių patobulinimų, kurių mums negalima sužinoti.
Alekas teigia, jog niekada nenustos tobulinti savo žvėriuko. Už kelių savaičių jis pradės montuoti orinės važiuoklės sistemą, sumontuoti geresnę garso sistemą, keletą išvaizdos patobulinimų variklio skyriuje. Kas be ko laukia ir variklio pakeitimas. Alekas teigia, jog palauks, kol automobilio rida peržengs 200,000 mylių ribą ir po kapotu bandys sumontuoti kažką didesnio ir galingesnio.
Amerikietiški automobiliai turi atrasti savo pirkėją ir gerbėją. Jis patiks ne visiems, nes norintiems daug triukšmo, komforto ir galios, daugiau nėra kur žiūrėti.
Tenka pripažinti, bet galingi amerikietiški automobiliai buvo kaip septinto dešimtmečio „Motown“ stiliaus daina. Greita, be įsipareigojimų, triukšminga ir greitai įsiminanti. Panašiai yra ir su galingais amerikietiškais automobiliais. Dažniausiai jie negali prilygti technologiškai pažangiems europiečiams ar japonams, tačiau reikia į hamburgerių nacijos automobilius pažiūrėti kitu kampu.
Taip pat atsitiko ir su Aleku, kuris visą savo gyvenimą turėjo japoniškus arba europietiškus automobilius. Tačiau kas privertė jį nukrypti nuo normų? Alekas teigia, jog ieškojo įdomios alternatyvos, kuri sugebėtų visus nustebinti ir išsiskirti gatvėje. Kalbame ne apie beprotiškai sudėtingą projektą, kuris kardinaliai pakeičia paprasto „Civic“ ar trečios serijos „BMW“. Kalbame apie išskirtinį automobilį, kuris būtų retas ir įdomus. Visus šiuos kriterijus puikiai atitiko „Dodge“ griozdiškas sedanas „Charger“. Dėvintis legendinį „Muscle“ tipo automobilio vardą, naujoje formoje atgimęs modelis gavo papildomas keturias duris, beprotiškai agresyvią išvaizdą ir galingiausius „Chrysler“ koncerno variklius.
Prieš porą metų, Alekas kartu su savo tėvais atsisėdo prie apvalaus stalo ir pradėjo diskusiją apie visiškai naują automobilį. Kadangi Alekas buvo įpusėjęs studijuoti universitete ir turėjo neblogai apmokamą darbą, jis kreipėsi į tėvus pagalbos įsigyjant visiškai naują ir dažais kvepiantį automobilį. Senasis automobilis buvo pradėjęs desperatiškai rūdyti, todėl sprendimą reikėjo priimti greitai.
Alekas teigia, jog iš pradžių dairėsi į „Volkswagen Golf“ pusę, vėliau į „Honda Civic“ ar net „Honda Accord“, tačiau meilė iš pirmo žvilgsnio tapo „Dodge Charger“. Netikėtai gatvėje išvydęs šį modelį, Alekas namie pradėjo ieškoti informacijos. Maždaug po poros savaičių jis įsigijo ne naują, bet naudotą „Charger“ su šešių cilindrų varikliu. Tačiau paturėjęs vos savaitę, jis jį pardavė, nes pakankamai mažas variklis vos priversdavo judėti valties dydžio automobilį. Maždaug po pusės metų taupymo ir ieškojimo, Alekas netikėtai aukcione pamatė juodos spalvos „SRT8“ modifikaciją. Nors kaina ir buvo pakankamai aukšta, tačiau tai buvo jo svajonių automobilis. O jos kartais reikalauja aukų ar ne?
Trumpas modifikacijų sąrašėlis :
„Avant Garde“22 colių lengvo lydinio ratlankiai, „R/T Daytona“ priekinis bamperis, „Flashtech“ žibintai, variklio galios didinimas pas „Diablosport“ specialistus, daugybę interjero detalių iš anglies pluošto, visos interjero lemputės dabar šviečia raudona spalva, „Fnkycld“ aušinimo sistema ir nemažai „Billettechnology“ inžinierių patobulinimų, kurių mums negalima sužinoti.
Alekas teigia, jog niekada nenustos tobulinti savo žvėriuko. Už kelių savaičių jis pradės montuoti orinės važiuoklės sistemą, sumontuoti geresnę garso sistemą, keletą išvaizdos patobulinimų variklio skyriuje. Kas be ko laukia ir variklio pakeitimas. Alekas teigia, jog palauks, kol automobilio rida peržengs 200,000 mylių ribą ir po kapotu bandys sumontuoti kažką didesnio ir galingesnio.