• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Frankas van Tatenhoveas ir Martinas Quistas - du užkietėję automanai, kurie didžiąją dalį laiko praleidžia krapštydamiesi prie sunkiosios technikos. Nors abudu vyrai duoną užsidirba taisydami įvairiausius automobilius, pikapus ar „Detroit Diesel“ variklius, Frankas ir Martinas iš tiesų turėjo silpnybę hot rodams.
Abudu vyrai daugelį metų planavo kada nors sukurti analogų neturintį projektą, kuris pademonstruotų jų inžinerinį išprusimą ir išradingumą. Prieš maždaug pusantrų metų, projektas pagaliau pradėjo judėti į priekį.
„Tai didžiulis, 1934 metais pagaminto Ford Hot Rodas“, - priduria Frankas, kuris kartu su Martinu nusprendė į savo pirmąjį kūrinį sumontuoti net 16 cilindrų dyzelinį agregatą. Dvitaktis agregatas išvysto net 875 arklio galias esant 2250 aps/min.

Frankas van Tatenhoveas ir Martinas Quistas - du užkietėję automanai, kurie didžiąją dalį laiko praleidžia krapštydamiesi prie sunkiosios technikos. Nors abudu vyrai duoną užsidirba taisydami įvairiausius automobilius, pikapus ar „Detroit Diesel“ variklius, Frankas ir Martinas iš tiesų turėjo silpnybę hot rodams.
Abudu vyrai daugelį metų planavo kada nors sukurti analogų neturintį projektą, kuris pademonstruotų jų inžinerinį išprusimą ir išradingumą. Prieš maždaug pusantrų metų, projektas pagaliau pradėjo judėti į priekį.
„Tai didžiulis, 1934 metais pagaminto Ford Hot Rodas“, - priduria Frankas, kuris kartu su Martinu nusprendė į savo pirmąjį kūrinį sumontuoti net 16 cilindrų dyzelinį agregatą. Dvitaktis agregatas išvysto net 875 arklio galias esant 2250 aps/min.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų