Kaip ir minėjome anksčiau, „Rimac Nevera“ yra serijinei gamybai paruošto „Rimac C_Two“ koncepcinio automobilio versija, kuri pirmą kartą visuomenei buvo pristatyta dar 2018 m. tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje.
Pastaruosius keletą metų koncepcinio automobilio autoriai vykdė plataus masto svarbiausių komponentų tobulinimo programą, ieškojo būdų kaip padidinti elektros motorų efektyvumą bei kaip išlaikyti tradiciniams superautomobiliams būdingą vairavimo malonumą.
Dauguma pagrindinių „Nevera" komponentų buvo sukurti pačioje „Rimac" būstinėje Kroatijoje. Tai leido gamintojui reikalingus pakeitimus pritaikyti akimirksniu ir nelaukti kada juos realizuos „Bosch“ ar bet kuris kitas partneris.
„Štai ir jis. Tai – automobilis apie kurį svajojau, kai prieš dešimt metų pradėjau misiją, kuri daugeliui atrodė neįgyvendinama. Viso mūsų sunkaus darbo rezultatas – rekordiškai greitas superautomobilis“, – automobilio pristatymo metu sakė „Rimac“ įkūrėjas Mate Rimac.
Serijinei gamybai paruošta „Nevera“ pasižymi keliais reikšmingais pokyčiais. Pavyzdžiui, kėbulo, difuzorių ir įsiurbimo angų pakeitimai, palyginus su pirmaisiais prototipais, padėjo aerodinaminį efektyvumą padidinti 34 procentais.
Siekiant pagerinti oro srautą ir prispaudžiamąją jėgą, intensyviai analizuotas ir tobulintas „variklio“ dangčio profilis, statramsčių forma, difuzorių ir radiatorių dizainas. Įsiurbimo angos ir aušinimo kanalai buvo kruopščiai tobulinami siekiant padidinti stabdžių ir transmisijos sistemų aušinimo efektyvumą, dėl to 30 proc. pagerėjo oro srautas važiuojant mažu greičiu.
Be to, „Rimac" įdiegė daugybę naujų naujoviškų, aktyvių aerodinaminių elementų, kad pagerintų „Nevera" aušinimo, našumo, stabilumo ir efektyvumo savybes. Priekinio „variklio“ dangčio profilis, galinis difuzorius ir galinis sparnas gali judėti nepriklausomai, valdomi sudėtingų algoritmų, pagal kuriuos kiekvienoje važiavimo situacijoje nustatoma optimali aerodinaminė konfigūracija.
Nusprendus „didelės prispaudžiamosios jėgos" režimą perjungti į "mažo pasipriešinimo" režimą, aerodinaminis pasipriešinimas sumažėja 17,5 proc. Perjungus atgal į „didelės prispaudžiamosios jėgos" režimą, prispaudžiamoji jėga padidėja 326 proc.
„Rimac Nevera“ turės unikalią, H formos, skysčius aušinamą, 120 kWh bateriją, kurią „Rimac“ sukūrė savo dirbtuvėse.
Automobilio dugne esanti esanti baterija padėjo pasiekti itin žemą svorio centrą. Tai padeda užtikrinti puikų 48/52 svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies.
Užteks – laikas gardžiausiai atrodantiems parametrams. 0 - 100 km/val. – per 1,85 sekundės. Maksimalus greitis – 412 km/val.
Nuo 0 iki 161 km/val. įsibėgėja per 4,3 sekundės, o 300 km/val. padalą pasiekia per 9,3 sekundės.
Galiausiai, 1/4 mylios atstumą jis įveikia per 8,6 sekundės.
Sunkiai suvokiamu pagreičiu stebinanti „Rimac Nevera“ taip pat turės pirmąjį pasaulyje dirbtinio intelekto pagalbininką.
Jis šiame automobilyje vairuotojui padės tapti geresniu vairuotoju, teiks įvairias rekomendacijas, jog vėliau lenktynių trasoje pagerintumėte užfiksuotus rezultatus. Įveikus keletą ratų dirbtinis intelektas parodys geriausią važiavimo trajektoriją ir vėliau bandys vairuotojo išmokti laikytis reikalingų rekomendacijų.
„Rimac“ planuoja pagaminti tik 150 stulbinančiai greito elektromobilio vienetų.