Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Honda Civic" yra vienas iš tų automobilių, kurį turėjo daugelis mūsų šalies žmonių. Kaip ir „Golf", taip ir kompaktiškasis „Civic" yra vienas populiariausių ir seniausiai gaminamų modelių pasaulyje.
Netyčia užtikome šį pakankamai seną „Honda Civic", kurį patobulino „K-Break". Japonijoje garsi automobilių tobulinimo įmonė turi silpną vietą „Honda" markės automobiliams. Puikus to pavyzdys yra šis „Civic", kuris priklauso „K-Break" kompanijos vadovui - ponui Oobayashi.
Taigi kyla klausimas. Kodėl būtent šis „Civic"? Kuo jis ypatingas? Iš tiesų, tai buvo pirmasis „Honda" markės automobilis, kuris laimėjo „Good Design" apdovanojimą ir laimėjo Japonijos metų automobilio konkursą. Šie du apdovanojimai buvo geras spyris „Honda" inžinieriams į užpakalį, jog būsimos modelio kartos galėtų pranokti vienas kitą.
Kadangi tai yra „K-Break" šefo automobilis, nereikėtų tikėtis, jog automobilis atrodo ruoštas lenktynėms. Pasak „K-Break" vadovo, automobilis buvo modifikuotas pagal „Real Sports Style" tipą. Tai ne fantazija, o tikras šio stiliaus apibūdinimas Japonijoje.
Tiesa, dėl tam tikrų priežasčių, tamsta Oobayashi nenori atskleisti modifikacijų. Pagrindinė priežastis yra konkurentai, kurie siekia išgauti visas „K-Break" paslaptis. Tad šį kartą turėsim apsieiti tik su nuotraukomis.
Už nuotraukos dėkojame Ryo Kaneta.
„Honda Civic" yra vienas iš tų automobilių, kurį turėjo daugelis mūsų šalies žmonių. Kaip ir „Golf", taip ir kompaktiškasis „Civic" yra vienas populiariausių ir seniausiai gaminamų modelių pasaulyje.
Netyčia užtikome šį pakankamai seną „Honda Civic", kurį patobulino „K-Break". Japonijoje garsi automobilių tobulinimo įmonė turi silpną vietą „Honda" markės automobiliams. Puikus to pavyzdys yra šis „Civic", kuris priklauso „K-Break" kompanijos vadovui - ponui Oobayashi.
Taigi kyla klausimas. Kodėl būtent šis „Civic"? Kuo jis ypatingas? Iš tiesų, tai buvo pirmasis „Honda" markės automobilis, kuris laimėjo „Good Design" apdovanojimą ir laimėjo Japonijos metų automobilio konkursą. Šie du apdovanojimai buvo geras spyris „Honda" inžinieriams į užpakalį, jog būsimos modelio kartos galėtų pranokti vienas kitą.
Kadangi tai yra „K-Break" šefo automobilis, nereikėtų tikėtis, jog automobilis atrodo ruoštas lenktynėms. Pasak „K-Break" vadovo, automobilis buvo modifikuotas pagal „Real Sports Style" tipą. Tai ne fantazija, o tikras šio stiliaus apibūdinimas Japonijoje.
Tiesa, dėl tam tikrų priežasčių, tamsta Oobayashi nenori atskleisti modifikacijų. Pagrindinė priežastis yra konkurentai, kurie siekia išgauti visas „K-Break" paslaptis. Tad šį kartą turėsim apsieiti tik su nuotraukomis.
Už nuotraukos dėkojame Ryo Kaneta.