„Arena Drift CUP“ pirmajame etape save drifto trasoje parodys pilotai iš skirtingų lygų. Čia varžysis ir STREET, ir SEMI-PRO, ir PRO lygos pilotai. Likus kelioms dienoms iki renginio, dalyvauti jau užsiregistravo virš 30 pilotų, kurie jau šį sekmadienį pasirodys arenoje. Kasdien norinčių dalyvauti vis daugėja, tad tikėtina, kad renginio dieną prie starto stos per 40 dalyvių. Šiuo metu dalyvių sąraše yra pilotai iš komandų „Elephant Drift Team”, „Aros Drift Team”, „Side To Side”, „Vovere Drift Team”, „Motosport Ukmergė”, „Drift Arena Racing Team” ir kt.
Daugiausiai užsiregistravusių dalyvių atstovauja SEMI-PRO lygą, tačiau taip pat varžybose dalyvaus ir nemažai profesionalių pilotų. Tarp jų yra Kęstutis Petronis, Simas Kvietkauskas, Kastytis Alekna. Taip pat varžybose dalyvaus ir viena pilotė moteris. Tai komandos „Krebždesys” pilotė Eglė Gaižytytė, kuri vairuos BMW E46 bolidą.
Visas „Arena Drift CUP“ dalyvių sąrašas:
- Tautvydas Šalčius (BMW 145i, „Drift happens“),
- Vilius Laukys (NISSAN 350Z, „Elephant Drift Team“),
- Edgaras Doveika (BMW E30, „MADSIDE Drift Team“),
- Rimvydas Narauskas (BMW 330, „Street horrors“),
- Aivaras Maciulevičius (BMW E46, „IRT – OlyBet“),
- Mantas Sutula (BMW 330CI, „Elephant Drift Team“),
- Andžej Bartaševič (BMW E46),
- Gustas Valainis (BMW e46, „Aros Drift Team“),
- Giedrius Valainis (BMW e36, „Aros Drift Team“),
- Eglė Gaižutytė (BMW e46, „Krebždesys“),
- Rytis Bužavas (BMW E46),
- Laimonas Laukys (Nissan 350z, „Elephant Drift Team“),
- Rasmuntas Antanavičius (BMW 32),
- Edgaras Kilbovskis (Nissan 200 sx s13, „Side To Side“),
- Laurynas Jurčiukonis (BMW E92, „Side To Side“),
- Dainius Bikuntas (BMW e36,),
- Roman Agafonov (BMW e46),
- Paulius Bernikas (BMW e46),
- Žydrūnas Vilčinskas (BMW e46, „Voverė Drift Team“),
- Simonas Vilčinskas (BMW E46 „Voverė Drift Team“),
- Raimundas Ancerevičius (BMW E46, „Drift Arena Racing Team“),
- Simas Kvietkauskas (BMW, „Bemwutis“),
- Kęstutis Petronis (BMW e46, „BURBI BURBI Racing Team“),
- Kastytis Alekna (Nissan s14a, „Drift Arena Racing Team“),
- Gediminas Ulinskas (BMW M3 Coupe, „Gedas Racing“),
- Naurius Sadauskas (BMW),
- Edvinas Savickas (BMW 155, „BMWFAN“),
- Lukas Banevičius (BMW e36, „Motorsport Ukmergė“),
- Karolis Kolosovas (BMW E30, „Motorsport Ukmergė“),
- Tadas Stašelis (BMW 325 compact, „Motorsport Ukmergė“),
- Marijus Mikelis (BMW 330CI, „Motorsport Ukmergė“),
- Remigijus Pavydis (BMW E46 330ci, „Motorsport Ukmergė“),
- Geraldas Čelyševas (BMW E46 330i).
Šiemet žiūrovų laukia dar didesnė bolidų įvairovė. Nors daugiausiai pilotų vairuos BMW bolidus, užsiregistravo net 5 NISSAN markės bolidų vairuotojai. Jau užregistruoti NISSAN 350Z, NISSAN 200 XS, NISSAN S14A bolidai. Tad žiūrovai galės pamatyti dar daugiau skirtingų automobilių. Trasoje pasirodys ir naujesnių BMW modelių automobiliai, tokie kaip BMW E92 ir pirmos serijos BMW automobiliai. Tad žiūrovų laukia įdomi intriga ir daug kvapą gniaužiančių vaizdų.
Organizatoriai informuoja, kad patekimas į areną bus organizuojamas iš galinės teritorijos pusės tačiau vos atvykus, pilotus ir žiūrovus pasitiks nukreipiantys ženklai.
Vienodos sąlygos laimėti visiems
Kadangi varžybose pasirodo skirtingų lygių pilotai, organizatorių tikslas - užtikrinti vienodas sąlygas laimėti kiekvienam. Todėl šiemet pritaikyta „Limited“ padangos taisyklė, kuri ir leis suvienodinti visų pilotų galimybes. „Tai reiškia, kad pilotai galės važiuoti su padangomis iš pateikto sąrašo, kuris sudarytas taip, kad visos padangos turėtų vienodas arba labai panašias sukibimo savybes. Kitaip sakant, net ir labai galingas automobilis trasoje negalės pabėgti nuo silpno ir atvirkščiai. Taip norime išlaikyti pagrindinį renginio tikslą – sukurti vienodas galimybes varžytis visiems pilotams“, - sako renginio organizatorius Kastytis Alekna. Pridedama, kad visų perkamų padangų protektoriaus nusidėvėjimo indikatorius privalo būti 280+.
Organizatoriai šiemet įvedė ir dar vieną taisyklę, kuri suteikia daugiau galimybių pilotams varžytis pagal vienodas sąlygas. Nuo šiol kiekviename „Marijampolės drift arenoje“ organizuojamame renginyje pilotams bus skiriamas vienodas treniruočių skaičius. Iki šiol buvo skiriamas laikas treniruotėms, bet jų metu pilotams tekdavo skirtingas važiavimų skaičius.
„Manome, kad tai yra pokytis, kurio laukia pilotai visuose auto sporto renginiuose. Priešingu atveju daugiau važiavimų gavę vairuotojai varžybose turi pranašumą prieš tuos, kurie gavo mažiau važiavimų“, - sako organizatoriai.
Atskleidė prizinį fondą
Neseniai renginio organizatoriai atskleidė, koks bus varžybų prizinis fondas. „Arena Drift CUP“ prizinis fondas šiemet sieks 2000 eurų. Prizas bus padalintas ir jo dalis bus įteikta kiekvieno etapo metu. Tai reiškia, kad kiekvieno etapo metu bus apdovanoti trys geriausi pilotai, kurie pasidalins 500 eurų. Taip pat geriausius pilotus savo dovanomis sveikins ir renginių rėmėjai.
Daugiau patogumo žiūrovams
Jau pradėta išankstinė bilietų prekyba. Tad žiūrovai pigesnius bilietus gali įsigyti internetu. Šiuo metu Marijampolėje esančiam sporto komplekse yra dvi tribūnos. Vienoje iš jų parduodami brangesni renginio bilietai su vietos rezervacija. Taip yra todėl, kad nuo šiol renginių metu žiūrovams bus suteikta galimybė turėti jiems rezervuotą vietą. Tai reiškia, kad žiūrovas galės laisvai elgtis renginio metu: palikti savo vietą eidamas įsigyti maisto ar pabendrauti su pilotu ir žinoti, kad visuomet gali grįžti į savo rezervuotą vietą.
„Marijampolės drift arenoje“ - vis daugiau patogumų ne tik pilotams, bet ir žiūrovams. Arenoje šį sezoną jau laukia ir specialiai vaikams įrengta zona. Joje yra smėlio dėžė, poilsio vietos, sūpynės, valgymo zona. „Pastebime, kad labai dažnai į renginius pilotai ir žiūrovai atvyksta su šeimomis. Todėl šiemet sukūrėme zoną patiems mažiausiems. Ji yra toliau nuo trasos ir triukšmo, apsaugota, todėl vaikai su artimaisiais čia gali saugiai leisti laiką net ir vykstant varžyboms“, - sako organizatoriai.