Visą V. Jurkevičiaus komentarą prieš šiandienos startą rasite straipsnio viršuje.
Tarp MINI gedimų buvo ir išlūžęs priekinis ratas, nutrūkusios šlangos, pažeisti stiklai ir durys.
Jei kiti lenktynininkai patyrę panašias avarijas buvo priversti trauktis iš varžybų, šios komandos mechanikai padarė fantastišką darbą ir po dviejų dienų lietuviai stojo prie ketvirtojo Dakaro etapo starto linijos.
„Sveiki visi, žodžiu startuojame antrą maratone dieną. Mašinai naktį su sunkvežimio pagalba atvežė dalių T5, tos kurios sulūžo ruože. Gan ilgai tvarkėmės, bet viską susitvarkėme, pamiegojome, o dabar startuojame. Kadangi vakar pačiame gale finišavome, tai vėl startuojame 160-i kažkur. Tikslas šiandien ramiu tempu pravažiuoti visą ruožą, pakilti iki kokios 50-60 pozicijos gal nepersistengiant niekur, nes rytoj poilsio diena, tai per ją komanda dar geriau patikrins visą mašiną, nes vakar tas ratų lūžis visiškai lygioje vietoje, tai truputį neramina. Labai laiko ribotai buvo, tai tiesiog viską surinko, padarė, kad galėtume važiuoti, bet aišku nebuvo pakankamai laiko peržiūrėti visus agregatus ir šiaip daug ko nepamatysi. O po avarijos daug pažeidimų gali būti kurių nesimato“, – optimistiškai kalbėjo vaizdo įrašu prieš naują pradžią pasidalinęs V. Jurkevičius.
Dėl panašių avarijų iš Dakaro jau pasitraukė du garsūs ekipažai – praeitų metų „Ultimate“ klasės nugalėtojas Carlosas Sainzas ir vienu lyderių laikytas Sebastianas Loebas.
Pasak lenktynininko, šiandien taktika bus tokia, kad automobilis pasiektų finišą ir būtų dar geriau apžiūrėtas mechanikų.
„Norime nepersistengdami nuvažiuoti iki finišo šiandien, kad mašina pilnai atlaikytų, o po poilsio dienos turėti pusėtiną poziciją ir tada gal jau palenktyniauti. Nes dabar lenktyniauti startuojant iš pačio galo vis tiek nesigauna, nes visus reikia lenkti ir daug dulkių, mašina gali neatlaikyti, ratą atsarginį turime tik vieną, nes vakar vienas išskrido kažkur irgi... Turbūt po avarijos nebuvo prisegtas gerai. Tikslai aiškūs, žiūrėsime, kaip juos seksis įgyvendinti šiandien ir duosime žinoti“, – teigė V. Jurkevičius.
Po avarijos prireikė sraigtasparnio
Vakar lenktyninkas pasakojo, kad po avarijos „Chrono“ etapo pirmą dieną automobilį išlaisvintį iš smėlio žabangų padėjo sraigtasparnis.
„Apie 20:00 atvyko sraigtasparnis. Tai buvo kaip iš veiksmo žaidimų: visiška tamsa, o sraigtasparnio šviesa ieškojo mūsų vietos. Ant automobilio buvome užsidėję raudoną sireną – privalomą saugos priemonę, esančią kiekvieno ekipažo išgyvenimo rinkinyje. Kai sraigtasparnis leidosi, pakėlė milžinišką dulkių debesį. Iš jo iššoko du žmonės – vienas su naktinio matymo akiniais. Jie greitai prie mūsų pribėgo ir liepė skubiai lipti į sraigtasparnį. Per valandą mus parskraidino į bivaką“, – pasakojo V.Jurkevičius.
Automobilį reikėjo sutaisyti skubiai, nes pagal taisykles tai turi vykti ne ilgiau nei numatytą laiką.
„Pagal Dakaro taisykles, ekipažai gali praleisti ne daugiau kaip tris greičio ruožus. Jei rytoj praleistume startą, praleistume abu maratono ruožus ir gautume keturis „stage penalty“, kas reikštų, kad startuoti toliau nebebūtų leidžiama. Taigi, turime privalomai startuoti rytoj, nes maratono viduryje prisijungti niekas neleidžia, – po avarijos sunkumais dalijosi V. Jurkevičius. – Kol mus evakavo, mūsų komanda apie 20:00 pasiekė automobilį. Jie apvertė jį ant ratų, ištempė ant asfalto ir parvežė į bivaką, kuris buvo už 300 km. Ekipažas su automobiliu į bivaką grįžo tik 4:00 ryte. Po to automobilis buvo užkrautas į sunkvežimį ir 6:00 išsiųstas į kitą bivaką. Dabar, vietos laiku apie 17:00, automobilis ką tik buvo atgabentas į naują vietą, ir komanda ruošiasi jį apžiūrėti“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!