„12 lietuvių pilotų, tarp kurių – ir viena moteris, yra visiškai pasirengę pilotuoti naująjį orlaivį, – tvirtina „Air Lituanica“ skrydžių departamento direktorius Edmundas Janušas. Pasak jo, vieną „Air Lituanica“ orlaivį pilotuoja 2 pilotai (kapitonas ir antrasis pilotas), keleivių salone dirba 2 skrydžių palydovės.
Tapti kompanijos įgulos nariu nėra itin paprasta – kandidatams keliami aukšti reikalavimai: labai gera sveikata, puikus užsienio kalbų mokėjimas ir pan. Pilotams svarbiausias reikalavimas – patirtis. „Labiausiai patyręs „Air Lituanica“ lėktuvo pilotas skraido jau 42 metus“, – pabrėžia E. Janušas.
Nors svarbiausia įgulos funkcija yra skrydžio saugumo užtikrinimas, tačiau keleiviai labiausiai atkreipia dėmesį į skrydžių palydovių išvaizdą ir paslaugumą. „Labai svarbu, kad palydovės būtų malonios, paslaugios, tačiau dar svarbiau yra sugebėjimas greitai orientuotis įvairiose situacijose,“ – sako „Air Lituanica“ skrydžių palydovų vadovė Jelena Darinceva. Ji atkreipia dėmesį, jog nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad visų aviakompanijų skrydžio palydovių įvaizdžio detalės panašios, vis dėlto yra ir skirtumų:
„Pagal „Air Lituanica“ reikalavimus, palydovių plaukai turi būti surišti kuodeliu, makiažas nepastebimas, tačiau lūpos – paraudonintos, – pasakoja palydovių įvaizdžio subtilybes J. Darinceva. – Matomose kūno vietose negalima turėti tatuiruočių, būtina apsiriboti kuklia juvelyrika, o aiškiai minutes ir valandas rodantis laikrodis yra ne tik stiliaus detalė, bet ir būtina darbo priemonė“.
Atsakingas komandinis įgulos darbas yra saugaus skrydžio užtikrinimo garantas ir aviakompanijos gero įvaizdžio dalis, tad „Air Lituanica“ tikslas yra suburti profesionalią skrydžių komandą.
Šį sekmadienį „Air Lituanica“ įgula su naujuoju orlaiviu „Embraer 175“ kils savo pirmam reisui į Briuselį, nuo rugsėjo 20 d. skraidys į Prahą, o nuo rugsėjo 21 d. – į Miuncheną. Taip pat nuo rugsėjo 15 d. į Amsterdamą kompanija skraidins ne vieną, bet du kartus per dieną, skrydžiai bus vykdomi ir ryte, ir vakare.