• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Nesvarbu ar darote namų darbus, sportuojate, ar mokotės važiuoti dviračiu. Tėvai visada bus šalia, padės ir pamokys. Tėvai visada savo patirtimi pasidalina su savo atžalomis. Taip ir viename garaže Vašingtone, JAV tėvas dalinasi su sūnumi patirtimi apie „Nissan Z" serijos automobilius .
Dar prieš gimstant Rajanui Li, jo tėvas nusipirko 1978 metų „Datsun 260z". Tai buvo pirmoji jų šeimoje sportinė mašina, o „Z" linijos ir aura sužavėjo šeimą. Ko pasekoje meilė šiems automobiliams tik didėjo. Štai prieš 10 metų Rajano tėvas vartė žurnalą, kur pamatė 2003 metų „Nissan 350Z" konceptinį modelį ir ilgai negalvojęs vos tik prasidėjo šių automobilių gamyba vieną nusipirko.




Kaip ir tėvo pirmasis „Datsun" , taip ir „350Z" pirmuosius metus praleido saugiai garaže. Vos kelis kartus išvažiuojant pasivažinėti. Tai buvo iki kol Rajanas 2010 metais baigė universitetą ir automobilis buvo pradėtas pilnavertiškai naudoti. Visi pradedantieji automobilių entuziastai mėgsta kiek tik leidžia galimybės patobulinti savo ratus, taip padarė ir Rajanas.




Pirmasis patobulinimas buvo pakeisti standartiniai ratai į 19 colių „Axis Hiros" ratus su palangėmis. Atsibodus šiems ratams, Rajanas pradėjo dairytis į prabangesnius, solidesnius ratus. Ir besivaikydamas „stance" stiliaus madų užsisakė „Weds Kranze LXZ" 19 colių ratus. Šie ratai ne tik didžiuliai, bet ir be galo platūs 10 colių priekyje ir 11.5 gale.




Jau su pirmaisiais plačiai ratais automobiliui sunkiai sekėsi susidoroti. Todėl buvo instaliuota „Universal Air" orinė pakaba su „Accuair E-Level" valdymo sistema. Ir išnyko vardan stiliaus paaukotas patogumas, koks būna važiuojant su koiloveriais. Nors vaikinas pripažįsta, nelabai populiaru į tokį automobilį montuoti orinę pakabą. Tačiau jis dėl to labai nepergyvena ir džiaugiasi, jog išsiskiria iš minios. Tai sportiškas kupė automobilis, kurį Rajanas linkęs tobulinti „Z" pagal „VIP" stiliaus madas


Įdėmiau įsižiūrėjus galima pastebėti atsakingai parinktus ir kruopščiai suderintus „aftermarket" kėbulo elementus. Norėdamas išlaikyti neperkrautą kėbulą, Rajanas pasirinko „Aerosync" priekinį buferį, kuris atrodo panašiai kaip standartinis, bet yra kur kas žemesnis. „Nismo Aero" slenksčiai išlaiko kėbulo formų vientisumą. O visa išmetimo sistema, kartu su didžiuliais bakeliais gale yra „HKS Titanium" produktas.




Kai Rajanas nedirba su tėvu garaže prie automobilio, jis užsiėmęs savo verslu. Vaikinas gamina įvairius „Urban" stiliaus rūbus, kuriuos aktyviai reklamuoja per įvairius renginius, net ir automobilių. „Cake Face" taip vadinasi jo kompanija, kurią pamėgo visi Vašingtono valstijos drifteriai ir mielai renkasi vaikino firmos produkciją. Rajanas yra net vienas iš rėmėjų per įvairius automobilių renginius.






Dauguma gatvėje sutinkamų „Z" yra sportiškam važiavimui orientuoti ir perdaryti automobiliai. O jo „350Z" solidus, šiek tiek „VIP" stiliaus akcentų turintis automobilis. Tai jį padaro išskirtiniu, o tokio stiliaus kupė pripažįsta kiti entuziastai. Taip suteikdami pasitenkinimo džiaugsmą tiek vaikinui, tiek jo tėvui.




Vaikino tėvas, nuo pat mažų dienų supažindino jį su „Nissan/Datsun Z serijos" automobiliais. Kurie jau įaugo į šeimos kraują ir ko gero tai tesis iš kartos į kartą.




*šaltinis - „CanIBeat"



Nesvarbu ar darote namų darbus, sportuojate, ar mokotės važiuoti dviračiu. Tėvai visada bus šalia, padės ir pamokys. Tėvai visada savo patirtimi pasidalina su savo atžalomis. Taip ir viename garaže Vašingtone, JAV tėvas dalinasi su sūnumi patirtimi apie „Nissan Z" serijos automobilius .
Dar prieš gimstant Rajanui Li, jo tėvas nusipirko 1978 metų „Datsun 260z". Tai buvo pirmoji jų šeimoje sportinė mašina, o „Z" linijos ir aura sužavėjo šeimą. Ko pasekoje meilė šiems automobiliams tik didėjo. Štai prieš 10 metų Rajano tėvas vartė žurnalą, kur pamatė 2003 metų „Nissan 350Z" konceptinį modelį ir ilgai negalvojęs vos tik prasidėjo šių automobilių gamyba vieną nusipirko.




Kaip ir tėvo pirmasis „Datsun" , taip ir „350Z" pirmuosius metus praleido saugiai garaže. Vos kelis kartus išvažiuojant pasivažinėti. Tai buvo iki kol Rajanas 2010 metais baigė universitetą ir automobilis buvo pradėtas pilnavertiškai naudoti. Visi pradedantieji automobilių entuziastai mėgsta kiek tik leidžia galimybės patobulinti savo ratus, taip padarė ir Rajanas.




Pirmasis patobulinimas buvo pakeisti standartiniai ratai į 19 colių „Axis Hiros" ratus su palangėmis. Atsibodus šiems ratams, Rajanas pradėjo dairytis į prabangesnius, solidesnius ratus. Ir besivaikydamas „stance" stiliaus madų užsisakė „Weds Kranze LXZ" 19 colių ratus. Šie ratai ne tik didžiuliai, bet ir be galo platūs 10 colių priekyje ir 11.5 gale.




Jau su pirmaisiais plačiai ratais automobiliui sunkiai sekėsi susidoroti. Todėl buvo instaliuota „Universal Air" orinė pakaba su „Accuair E-Level" valdymo sistema. Ir išnyko vardan stiliaus paaukotas patogumas, koks būna važiuojant su koiloveriais. Nors vaikinas pripažįsta, nelabai populiaru į tokį automobilį montuoti orinę pakabą. Tačiau jis dėl to labai nepergyvena ir džiaugiasi, jog išsiskiria iš minios. Tai sportiškas kupė automobilis, kurį Rajanas linkęs tobulinti „Z" pagal „VIP" stiliaus madas


Įdėmiau įsižiūrėjus galima pastebėti atsakingai parinktus ir kruopščiai suderintus „aftermarket" kėbulo elementus. Norėdamas išlaikyti neperkrautą kėbulą, Rajanas pasirinko „Aerosync" priekinį buferį, kuris atrodo panašiai kaip standartinis, bet yra kur kas žemesnis. „Nismo Aero" slenksčiai išlaiko kėbulo formų vientisumą. O visa išmetimo sistema, kartu su didžiuliais bakeliais gale yra „HKS Titanium" produktas.




Kai Rajanas nedirba su tėvu garaže prie automobilio, jis užsiėmęs savo verslu. Vaikinas gamina įvairius „Urban" stiliaus rūbus, kuriuos aktyviai reklamuoja per įvairius renginius, net ir automobilių. „Cake Face" taip vadinasi jo kompanija, kurią pamėgo visi Vašingtono valstijos drifteriai ir mielai renkasi vaikino firmos produkciją. Rajanas yra net vienas iš rėmėjų per įvairius automobilių renginius.






Dauguma gatvėje sutinkamų „Z" yra sportiškam važiavimui orientuoti ir perdaryti automobiliai. O jo „350Z" solidus, šiek tiek „VIP" stiliaus akcentų turintis automobilis. Tai jį padaro išskirtiniu, o tokio stiliaus kupė pripažįsta kiti entuziastai. Taip suteikdami pasitenkinimo džiaugsmą tiek vaikinui, tiek jo tėvui.




Vaikino tėvas, nuo pat mažų dienų supažindino jį su „Nissan/Datsun Z serijos" automobiliais. Kurie jau įaugo į šeimos kraują ir ko gero tai tesis iš kartos į kartą.




*šaltinis - „CanIBeat"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų