SEB grupė, atnaujinusi savo interneto svetainę Lietuvoje, klientams nuo šiol siūlo galimybę skambinti SEB bankui bendravimo internetu programa „Skype“ ir tokiu būdu naudotis banko paslaugomis telefonu, sakoma SEB banko pranešime. Bet kurioje šalyje esantiems privatiems ir verslo klientams konsultacijos naudojantis „Skype“ programa yra nemokamos. Su privačiais klientais SEB bankas šiuo kanalu bendraus bet kuriuo paros metu, o su įmonėmis – įprastomis banko darbo valandomis.
Pranešama, kad SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“ – „SEB.Lietuvoje“. Skambinantiems naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (gyventojams – trumpuoju numeriu 1528, o įmonėms – 19222).
Gyventojai ir įmonės, paskambinę SEB bankui naudodamiesi programa „Skype“, gali gauti informacijos apie įvairias banko kasdienės bankininkystės paslaugas: paslaugas internetu, mobiliuoju telefonu, mokėjimo korteles ir kt. Klientai gali sužinoti banko pasiūlymus, prireikus užsiregistruoti į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie internetinės bankininkystės paslaugų, priimti užsakymą pagaminti debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.
Kiekvieną kartą skambinant bankui naudojantis programa „Skype“, rekomenduojama naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti „SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve.
SEB bankas atkreipia dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programos „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, sakoma pranešime.