• Šios varžybos tęsia automobilių gamintojo sportinę pakraipą. • Šeši lenktynių savaitgaliai šešiose skirtingose Europos šalyse. • Naujasis „Leon Cup Racer“ pasižymi 330 AG/ 243 kW galia ir aukščiausios klasės profesionaliomis technologijomis. • Lenktyninius bolidus jau galima užsisakyti.
2013 m. gruodis. SEAT kompanija tęsia automobilių sporto tradicijas, pristatydama „Leon Eurocup“ lenktynių seriją. Tai fantastiškas renginys, kuris prasidės drauge su 2014 m. lenktynių sezonu. Jis vyks šešis savaitgalius šešiose Europos valstybėse ir vilios didžiuliais piniginiais prizais. Pagrindinis vaidmuo lenktynėse atiteks „SEAT Leon Cup Racer“ – aukščiausios klasės lenktyniniam automobiliui, pasižyminčiam 330 AG/243 kW galia, įspūdinga apdaila ir profesionaliomis technologijomis.
„Automobilių sportas yra giliai įleidęs šaknis į mūsų prekinį ženklą. SEAT gali pasigirti ilgesne nei 40 metų dalyvavimo automobilių sporte istorija. Rengdami „SEAT Leon Eurocup“, savo motyvuotoms komandoms ir entuziastingiems gerbėjams visoje Europoje mes siūlome išties įdomią galimybę“, - sakė SEAT S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.
„Leon Cup Racer“ yra ypatingai aukštos kokybės lenktyninis automobilis. Naujos kartos „SEAT Leon“, laimėjęs aukščiausius prizus klientų ir žurnalistų lenktynėse, yra puikus jo pagrindas“, - pridūrė jis.
„SEAT Leon“ buvo vienas sėkmingiausių pastarojo meto lenktynėms skirtų kėbulinių automobilių. 2008 ir 2009 metais jis pelnė WTCC (Pasaulio kėbulinių automobilių čempionatas) nugalėtojo titulus, o „SEAT Leon Supercopa“ ir „Eurocup“ buvo vieni populiariausių kėbulinių automobilių monotaurių, kai lenktyniaujama su vienodais vieno gamintojo automobiliais. „Supercopa“ čempionatas buvo rengiamas nuo 2003 iki 2013 metų net 8 šalyse, o „Eurocup“ – nuo 2008 iki 2010 metų 9 šalyse.
Surengdamas „SEAT Leon Eurocup“ seriją Ispanijos automobilių prekės ženklas tęsia šią nuostabią tradiciją. Šešiose Europos šalyse bus surengtos šeši lenktynių etapai. Tikslus lenktynių grafikas bus paskelbtas per artimiausias keletą savaičių. Kiekvieną savaitgalį nuo penktadienio iki sekmadienio vyksiančios rungtynės susidarys iš dviejų laisvų treniruočių sesijų, kvalifikacinių varžybų ir dvejų lenktynių. Laimėtojai bus apdovanojami piniginiais prizais.
„Mes džiaugiamės, kad drauge su „SEAT Leon Eurocup“ galime pasiūlyti savo klientams puikią lenktynių seriją 2014 metų sezonui“, - sakė „SEAT Sport“ vadovas Jaime Puig, kuris yra atsakingas už šio prekinio ženklo automobilių sporto renginius.
„„SEAT Leon Cup Racer“ yra puiki transporto priemonė, kuri sužadins jaudulį mūsų gerbėjams. „SEAT Leon Cup Racer“ bolidui sukurti atidavėme visą „SEAT Sport“ sukauptą patirtį ir žinias. Ir mes tęsime sėkmę automobilių sporte.“ – tikino jis.
„SEAT Leon Cup Racer“ sužavės iš pirmo žvilgsnio – jo „raumeningas“ agresyviai atrodantis kėbulas, užkeltas ant didžiulių 18 colių ratų. Automobilio priekis buvo sukurtas taip, kad garantuotų optimalų aerodinaminį efektyvumą bei maksimalų oro srautą aušinti varikliui ir stabdžiams. Iškilios ratų arkos su angomis gale pagerina keturių stūmoklių stabdžių sistemos vėsinimo efektą. Smarkiai praplatinti slenksčiai puikiai dera su priekiniu oro aptaku, o galinis difuzorius ir dviejų pakopų oro aptakas ant stogo skirti generuoti maksimalią prispaudimo jėgą, važiuojant dideliu greičiu posūkiuose.
Nepaisant didelių perdirbimų, „SEAT Leon Cup Racer“ išsaugojo originaliojo „Leon“ bruožus – įspūdingus priekinius LED žibintus su dienos šviesos žibintais bei galinius LED žibintus. Stogo linijos kontūrai taip pat išliko tokie pat, kaip ir serijinio modelio.
Sistemingai sumažinus kėbulo svorį, saugumą automobilio viduje garantuoja tvirti saugos lankai. Optimalų saugumą taip pat užtikrina lopšio formos sportinės sėdynės su HANS sistema, saugančia galvą ir kaklą. Pagrindinė salono forma išliko tokia pat, kaip ir serijinio modelio, tik valdymo mechanizmai bolide išdėstyti ant vairo, o informacija matoma TFT skystųjų kristlų ekrane priešais jį. Toks išdėstymas užtikrina, kad pilotas visuomet galės preciziškai tiksliai valdyti automobilį.
„Leon Cup Racer“ bolido širdis – galingas dviejų litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi. Didžiausia jo galia siekia 330 AG/243 kW, o maksimalus sukimo momentas – 400 Nm. Transmisijos pasididžiavimas - priekinę automobilio ašį sukanti 6 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė, valdoma prie vairo esančiais jungikliais, bei elektronikos valdomas blokuojamas diferencialas.
Preliminari „Leon Cup Racer“ kaina sieks apie 70 tūkst. EUR (be PVM). Pirmieji oficialūs užsakymai šiam modeliui priimami jau nuo lapkričio pabaigos.