Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volkswagen“ kadaise norėjo „Seat“ markę paversti pilnaverte „Alfa Romeo“ alternatyva. Nors šio tikslo pasiekti jiems nepavyko, tačiau atrodo, kad „Seat“ markės automobiliai stengiasi tapti sportiškesnė ir pigesnė „Volkswagen“ automobilių alternatyva.
Jeigu praėjusiais metais pristatyta „Seat Leon Cupra“ sugebėjo penkioms minutėms tapti Niurburgringo karaliumi, kodėl to paties negali padaryti šiandien pristatytas „Seat Leon ST Cupra“ universalas? Turbūt daugelis automanų norėtų savo garaže turėti greičiausią priekiniais ratais varomą universalą, ar ne?
Kaip ir „Leon Cupra“ hečbekas, taip ir „Leon ST Cupra“ universalas komplektuojamas su 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvysto 280 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą.
„Seat“ kompanijos atstovų, naujoji „Cupra“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 6.0 sekundes ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį. Kadangi automobilis yra varomas priekiniais varomaisiais ratais, suvaldyti milžinišką sukimo momentą padės elektronikos valdomas riboto praslydimo diferencialas.
Tačiau „Leon ST Cupra“ turi ir daugiau privalumų. Kadangi, tai yra universalas, automobilis turi labai erdvią bagažinę į kurią galėsite sutalpinti sofą, televizorių ar dar kokį nors rakandą. „Leon ST Cupra“ bagažinės tūris siekia 587 litrus, nulenkus galines sėdynes bagažinės tūris padidėja iki 1470 litrų.
Prekyba nauju „Cupra“ šeimos nariu prasidės šių metų kovą. Kaina? Maždaug 100 tūkst. litų.
„Volkswagen“ kadaise norėjo „Seat“ markę paversti pilnaverte „Alfa Romeo“ alternatyva. Nors šio tikslo pasiekti jiems nepavyko, tačiau atrodo, kad „Seat“ markės automobiliai stengiasi tapti sportiškesnė ir pigesnė „Volkswagen“ automobilių alternatyva.
Jeigu praėjusiais metais pristatyta „Seat Leon Cupra“ sugebėjo penkioms minutėms tapti Niurburgringo karaliumi, kodėl to paties negali padaryti šiandien pristatytas „Seat Leon ST Cupra“ universalas? Turbūt daugelis automanų norėtų savo garaže turėti greičiausią priekiniais ratais varomą universalą, ar ne?
Kaip ir „Leon Cupra“ hečbekas, taip ir „Leon ST Cupra“ universalas komplektuojamas su 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvysto 280 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą.
„Seat“ kompanijos atstovų, naujoji „Cupra“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 6.0 sekundes ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį. Kadangi automobilis yra varomas priekiniais varomaisiais ratais, suvaldyti milžinišką sukimo momentą padės elektronikos valdomas riboto praslydimo diferencialas.
Tačiau „Leon ST Cupra“ turi ir daugiau privalumų. Kadangi, tai yra universalas, automobilis turi labai erdvią bagažinę į kurią galėsite sutalpinti sofą, televizorių ar dar kokį nors rakandą. „Leon ST Cupra“ bagažinės tūris siekia 587 litrus, nulenkus galines sėdynes bagažinės tūris padidėja iki 1470 litrų.
Prekyba nauju „Cupra“ šeimos nariu prasidės šių metų kovą. Kaina? Maždaug 100 tūkst. litų.