Vis dėlto, techniškai jis nebus visiškai identiškas „Golf R“. „Volkswagen“ modelis komplektuojamas su „Haldex“ keturių varančiųjų ratų sistema, tuo tarpu „Seat“ turės suvaldyti 310 AG naudojantis tik priekinių ratų pavara.
Didesnė variklio galia - vienas svarbiausių pakeitimų. Jeigu pažvelgtume į automobilio eksterjerą, pastebėsite naujo dizaino ratlankius, priekinio ir galinio buferio apdailas, kurios pagerina automobilio aerodinamines savybes. Prie automobilio stabilumo prisidės ir iš anglies pluošto pagamintas galinis difuzorius, kuris subtiliai prisideda prie bendros automobilio išvaizdos.
Modifikacijų sąrašo pabaigoje - stambesni stabdžių diskai ir suportai, atnaujinti pakabos valdymo kompiuterio programa bei pakabos komponentų konfigūracija, ir nauja išmetimo sistema, kuri sprogdins popkornus kiekvieną kartą, kai paspausite akceleratoriaus pedalą.
Kad ir kaip būtų gaila, tačiau „Seat“ ruošiasi pagaminti tik 799 naujosios „Cupra“ vienetų. Tad jeigu svajojate apie šį stilingą lenktynininką - paskubėkite.