Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Seat Leon Cupra“ šlovės spinduliuose maudėsi neilgai. Kadangi prancūzai nemėgsta pažeminimų, jie „Seat Leon Cupra“ labai greitai išstūmė iš karaliaus sosto, tačiau hot hatch'ų dvikovos dar tik prasideda.
Šį kartą turėsite galimybę pamatyti kaip „Seat Leon Cupra“ išperia „Opel Astra OPC“ kailį. Nors abudu hečbekai varomi priekiniais ratais ir turi 2 litrų, keturių cilindrų turbobenzininius variklius, kurie išvysto po 280 arklio galių, tačiau šias varžybas laimėjo gerokai lengvesnis automobilis - „Seat Leon Cupra“.
Nors abudu automobiliai iki 100 km/val. įsibėgėja beveik tolygiai, tačiau kai greitieji hečbekai bando pasiekti didesnį skirtumą, pasimatimo akivaizdūs galios ir svorio santykių skirtumas. Kai „Opel Astra OPC“ pasiekė 210 km/val. greitį, ispaniškas hečbekas tuo metu skriejo 240 km/val. greičiu.
Reikėtų paminėti, jog „Leon Cupra“ šias varžybas laimėjo ne tik mažesnio svorio, bet ir dėl „DSG“ pavarų dėžės, kurios pagalba pavaros perjungiamos žymiai greičiau.
„Seat Leon Cupra“ šlovės spinduliuose maudėsi neilgai. Kadangi prancūzai nemėgsta pažeminimų, jie „Seat Leon Cupra“ labai greitai išstūmė iš karaliaus sosto, tačiau hot hatch'ų dvikovos dar tik prasideda.
Šį kartą turėsite galimybę pamatyti kaip „Seat Leon Cupra“ išperia „Opel Astra OPC“ kailį. Nors abudu hečbekai varomi priekiniais ratais ir turi 2 litrų, keturių cilindrų turbobenzininius variklius, kurie išvysto po 280 arklio galių, tačiau šias varžybas laimėjo gerokai lengvesnis automobilis - „Seat Leon Cupra“.
Nors abudu automobiliai iki 100 km/val. įsibėgėja beveik tolygiai, tačiau kai greitieji hečbekai bando pasiekti didesnį skirtumą, pasimatimo akivaizdūs galios ir svorio santykių skirtumas. Kai „Opel Astra OPC“ pasiekė 210 km/val. greitį, ispaniškas hečbekas tuo metu skriejo 240 km/val. greičiu.
Reikėtų paminėti, jog „Leon Cupra“ šias varžybas laimėjo ne tik mažesnio svorio, bet ir dėl „DSG“ pavarų dėžės, kurios pagalba pavaros perjungiamos žymiai greičiau.