• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai stengiasi sugalvoti įvairiausių būdų, jog sulauktų potencialių pirkėjų dėmesio. Vieni, tai daro originaliai, o kiti - tiesiog prastai kopijuoja kitų sukurtas idėjas. „Seat“ nusprendė eiti savo keliu ir į pagalbą pasikvietė keletą gabių dizainerių, kuriems buvo liepta sukurti originalią „Mii“ hečbeko reklamą.
Kadangi dizaineriams buvo duota visiška laisvė, aštuonių žmonių komanda vos per tris dienas iš įvairiausių siūlų sukūrė identišką „Mii“ automobilio repliką. „Seat“ kompanijos teigimu, sukurti šią repliką prireikė maždaug 90 metrų įvairių spalvų medvilnės.
Taigi, sunaudoję milžinišką kiekį medvilnės, drabužių dizaineriai sukūrė automobilį, kurį galima demonstruoti įvairiuose pristatymuose arba ... prekybos centruose.

Automobilių gamintojai stengiasi sugalvoti įvairiausių būdų, jog sulauktų potencialių pirkėjų dėmesio. Vieni, tai daro originaliai, o kiti - tiesiog prastai kopijuoja kitų sukurtas idėjas. „Seat“ nusprendė eiti savo keliu ir į pagalbą pasikvietė keletą gabių dizainerių, kuriems buvo liepta sukurti originalią „Mii“ hečbeko reklamą.
Kadangi dizaineriams buvo duota visiška laisvė, aštuonių žmonių komanda vos per tris dienas iš įvairiausių siūlų sukūrė identišką „Mii“ automobilio repliką. „Seat“ kompanijos teigimu, sukurti šią repliką prireikė maždaug 90 metrų įvairių spalvų medvilnės.
Taigi, sunaudoję milžinišką kiekį medvilnės, drabužių dizaineriai sukūrė automobilį, kurį galima demonstruoti įvairiuose pristatymuose arba ... prekybos centruose.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų