• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Reti ir labai greiti automobiliai gimsta dėka turtingų entuziastų, kurie nusprendžia pasauliui parodyti savo superautomobilio interpretaciją. Prieš maždaug devyniolika metų, pasaulis išvydo dar niekur nematytą ir negirdėtą „Schuppan 962CR“.
Garsus lenktynininkas ir Le Mano 24 valandų laimėtojas, Vernas Schuppanas, nusprendė sukurti bendro naudojimo keliams skirtą „Porsche 962“. Sužavėjęs vienu sėkmingiausių „Porsche“ bolidų, australas su keliais entuziastais iš Japonijos nusprendė sukurti automobilį, kuriuo galėtų džiaugtis ne tik jis, bet ir visi pasaulio kolekcionieriai.

Reti ir labai greiti automobiliai gimsta dėka turtingų entuziastų, kurie nusprendžia pasauliui parodyti savo superautomobilio interpretaciją. Prieš maždaug devyniolika metų, pasaulis išvydo dar niekur nematytą ir negirdėtą „Schuppan 962CR“.
Garsus lenktynininkas ir Le Mano 24 valandų laimėtojas, Vernas Schuppanas, nusprendė sukurti bendro naudojimo keliams skirtą „Porsche 962“. Sužavėjęs vienu sėkmingiausių „Porsche“ bolidų, australas su keliais entuziastais iš Japonijos nusprendė sukurti automobilį, kuriuo galėtų džiaugtis ne tik jis, bet ir visi pasaulio kolekcionieriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Schuppan-962CR-01


Australas galvodamas apie naująjį automobilį, tuo metu glaudžiai bendradarbiavo su „Porsche“. Jis padėdavo vokiečiams kurti lenktyninių automobilių važiuokles. Vernas pasidalinęs savo mintimis su „Porsche“ markės vadovais, netikėtai gavo pasiūlymą, kurio neatsisakytų niekas. Vokiečiai jam ant stalo padėjo „Porsche 962“ važiuoklės brėžinius ir davė leidimą sukurti automobilį, kuris taptų lenktyninio automobilio versija bendro naudojimo keliams. Nors „Porsche“ oficialiai prie šio projekto neprisidėjo, tačiau sutiko naujam superautomobiliui padovanoti „Porsche 962“ bolido širdį.
Vos 1050 kilogramų sveriantis automobilis turėjo 3.3 litro, 6 cilindrų benzininį agregatą, kuris išvystė maždaug 600 arklio galių. Variklis buvo suporuotas su penkių bėgių mechanine pavarų dėže. Nors variklis buvo identiškas „IMSA GT“ čempionate dalyvavusiems bolidams, tačiau jis buvo ne toks galingas. Vis dėlto 600 arklio galių išvystantis variklis leido automobiliui pasiekti net 370 km/val. greitį ir iki 100 km/val. leido įsibėgėti per 3.5 sekundės.

REKLAMA

Schuppan-962CR-06


Vernas Schuppanas iš viso pagamino tik keturis šio modelio vienetus, kurie turėjo iškeliauti į Japoniją. Nors iki šiol niekas nežino kokia buvo tiksli automobilio kaina, tačiau „Porsche“ entuziastas Karlas Ludvigsenas prieš keletą metų išleistoje knygoje rašė, kad 600 arklio galių turintis superautomobilis buvo įkainotas net 1.9 milijono dolerių suma.
Įsivaizduokite ar australas surado labai daug pirkėjų, kurie norėtų pakloti tokią milžinišką sumą pinigų už nekilmingą „Porsche“ superautomobilį?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų