Australas galvodamas apie naująjį automobilį, tuo metu glaudžiai bendradarbiavo su „Porsche“. Jis padėdavo vokiečiams kurti lenktyninių automobilių važiuokles. Vernas pasidalinęs savo mintimis su „Porsche“ markės vadovais, netikėtai gavo pasiūlymą, kurio neatsisakytų niekas. Vokiečiai jam ant stalo padėjo „Porsche 962“ važiuoklės brėžinius ir davė leidimą sukurti automobilį, kuris taptų lenktyninio automobilio versija bendro naudojimo keliams. Nors „Porsche“ oficialiai prie šio projekto neprisidėjo, tačiau sutiko naujam superautomobiliui padovanoti „Porsche 962“ bolido širdį.
Vos 1050 kilogramų sveriantis automobilis turėjo 3.3 litro, 6 cilindrų benzininį agregatą, kuris išvystė maždaug 600 arklio galių. Variklis buvo suporuotas su penkių bėgių mechanine pavarų dėže. Nors variklis buvo identiškas „IMSA GT“ čempionate dalyvavusiems bolidams, tačiau jis buvo ne toks galingas. Vis dėlto 600 arklio galių išvystantis variklis leido automobiliui pasiekti net 370 km/val. greitį ir iki 100 km/val. leido įsibėgėti per 3.5 sekundės.
Vernas Schuppanas iš viso pagamino tik keturis šio modelio vienetus, kurie turėjo iškeliauti į Japoniją. Nors iki šiol niekas nežino kokia buvo tiksli automobilio kaina, tačiau „Porsche“ entuziastas Karlas Ludvigsenas prieš keletą metų išleistoje knygoje rašė, kad 600 arklio galių turintis superautomobilis buvo įkainotas net 1.9 milijono dolerių suma.
Įsivaizduokite ar australas surado labai daug pirkėjų, kurie norėtų pakloti tokią milžinišką sumą pinigų už nekilmingą „Porsche“ superautomobilį?