Scenarijus kartojasi? Sausį laukia Dakaro ralio karštligė
Tyrimas* rodo, jog sausį Lietuva gyvena Dakaro ralio ritmu. Pirmąjį metų mėnesį sudėtingiausios ir specialistų nuomone labiausiai alinančios sportininkus planetos lenktynės nukonkuruoja visas sporto šakas, įskaitant krepšinį. 2015-aisiais Dakaro ralį nuolatos sekė net 69 procentai lietuvių. Nemiegojo, palaikė, išgyveno, kovojo drauge su greičiausiu Dakaro lietuviu Benediktu Vanagu. 1 vieta privačių komandų įskaitoje, 24 vieta absoliučioje įskaitoje, 4 vieta greičio ruože – tokį 2015 metų Dakaro ralį prisimena B. Vanago fanai. Visi šie skaičiai – geriausi Lietuvos ir Baltijos valstybių autmobilių sporto istorijoje. Pačiam lenktynininkui prisiminimai apie pasiektus rezultatus persipynę su valios išbandymais. Nors aštuntajame sudėtingiausių planetos lenktynių greičio ruože lūžo „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos piloto riešas, savo tikslą lietuvis pasiekė. Su nauskausminamųjų vaistų pagalba sportininkas įveikė likusius penkis etapus, finišavo Buenos Airėse ir pelnė Dakaro ralio bendruomenės pagarbą. „Dakaras mėgsta krėsti pokštus. Jų nutinka net geriausiai pasiruošusiems. Žinojome, kad bus sunku. Bet buvo sunkiau. Vis dėlto atlikti namų darbai, kokybiški įrankiai, pasiaukojimas, komandinis tikslo siekimas davė trokštamą rezultatą,“- kalba tris Dakarus iš tiek pat bandymų įveikęs B. Vanagas. 2015 metų Dakare lenktyniavo 665 dalyviai iš 53 valstybių. Lenktynes Argentinoje, Čilėje ir Bolivijoje prie greičio ruožų stebėjo apie 4 milijonus žiūrovų. Televizijos kanalai Dakaro ralį transliavo 190 šalių. B. Vanagas lenktyniavo sportiniu „Toyota HILUX“ bolidu. Kelio knygą pilotui skaitė baltarusis šturmanas Andrejus Rudnickis.
Tyrimas* rodo, jog sausį Lietuva gyvena Dakaro ralio ritmu. Pirmąjį metų mėnesį sudėtingiausios ir specialistų nuomone labiausiai alinančios sportininkus planetos lenktynės nukonkuruoja visas sporto šakas, įskaitant krepšinį. 2015-aisiais Dakaro ralį nuolatos sekė net 69 procentai lietuvių. Nemiegojo, palaikė, išgyveno, kovojo drauge su greičiausiu Dakaro lietuviu Benediktu Vanagu. 1 vieta privačių komandų įskaitoje, 24 vieta absoliučioje įskaitoje, 4 vieta greičio ruože – tokį 2015 metų Dakaro ralį prisimena B. Vanago fanai. Visi šie skaičiai – geriausi Lietuvos ir Baltijos valstybių autmobilių sporto istorijoje. Pačiam lenktynininkui prisiminimai apie pasiektus rezultatus persipynę su valios išbandymais. Nors aštuntajame sudėtingiausių planetos lenktynių greičio ruože lūžo „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos piloto riešas, savo tikslą lietuvis pasiekė. Su nauskausminamųjų vaistų pagalba sportininkas įveikė likusius penkis etapus, finišavo Buenos Airėse ir pelnė Dakaro ralio bendruomenės pagarbą. „Dakaras mėgsta krėsti pokštus. Jų nutinka net geriausiai pasiruošusiems. Žinojome, kad bus sunku. Bet buvo sunkiau. Vis dėlto atlikti namų darbai, kokybiški įrankiai, pasiaukojimas, komandinis tikslo siekimas davė trokštamą rezultatą,“- kalba tris Dakarus iš tiek pat bandymų įveikęs B. Vanagas. 2015 metų Dakare lenktyniavo 665 dalyviai iš 53 valstybių. Lenktynes Argentinoje, Čilėje ir Bolivijoje prie greičio ruožų stebėjo apie 4 milijonus žiūrovų. Televizijos kanalai Dakaro ralį transliavo 190 šalių. B. Vanagas lenktyniavo sportiniu „Toyota HILUX“ bolidu. Kelio knygą pilotui skaitė baltarusis šturmanas Andrejus Rudnickis.