Vilniaus miesto taryba trečiadienį vykusiame posėdyje ir vėl nepritarė naujai viešojo transporto tvarkai mieste. Sprendimui nepritarta vieno balso skirtumu.
Už projektą balsavo 19 tarybos narių, 12 balsavo prieš, 8 susilaikė.
Tai antras kartas, kai miesto tarybai pateikiamas svarstyti projektas dėl tvarkos, pagal kurią reorganizavus sostinės viešąjį transportą į naująją sistemą turėtų būti įjungiami ir privatūs vežėjai.
Numatoma, kad nuo šių metų liepos 1-os dienos, įgyvendinus optimizavimo planus, Vilniuje keleivių vežimo paslaugas teiks autobusai, troleibusai ir mažos talpos autobusai. Mieste pradės veikti šešių greitųjų maršrutų tinklas, galios visoms transporto priemonėms bendra bilietų sistema, bilieto kainos keisti neketinama. Iki greitųjų maršrutų stotelių keleiviams padės nuvykti vadinamosios privežamosios linijos.
Anot A.Zuoko, transporto pertvarka leistų sutaupyti 10 mln. litų kasmet. Tačiau ji yra vertinama prieštaringai.
„Ši reforma - tai yra 6 kartus mažiau mikroautobusų, atleidžiama krūva darbuotojų ir tai reiškia, kad į miesto centrą be persėdimo nebus galima atvykti. Vilniečių nuomonės niekas nesiteikė paklausti, panaikinama ir apie 10 autobusų bei 8 troleibusų maršrutų", – BNS yra sakęs Vilniaus miesto savivaldybės opozicinių konservatorių atstovas Vidas Urbonavičius.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.