Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche Ring“ trasoje iškritęs smulkus lietus dalyvių neišgąsdino. Trasos danga ir oro sąlygos aktualiausios buvo „BTC1”, „BTC2”, „BTC3” ir „V1600” klasių dalyviams: būtent šiose įskaitose važiuojantys sportininkai savo važiavimais ir pradėjo „Parnu Summer Race 2021” lenktynių savaitgalį, patikrindami, kurie trasos posūkiai jau spėjo išdžiūti, o kuriuose dar buvo slidoka.
„BTC1”, „BTC2”, „BTC3” ir „V1600” lenktynės – su gaisru ir lenkimais prieš pat finišą
Lenktynėms ruošėsi 16 dalyvių vietoje 17: Tomas Jatkevičius dėl techninių gedimų negalėjo startuoti net ir kvalifikacijoje penktadienį ir jo lenktynių savaitgalis baigėsi dar treniruočių metu. Taigi, 16 dalyvių starto rikiuotėje ir Julius Kiršis jos priešakyje, planuojantis apginti penktadienio kvalifikacijos metu iškovotą pole poziciją. Iškart už jo rikiavosi tą pačią, „BTC3” klasę atstovaujantis Izidorius Paukštys su „BMW E36“. „BTC2“ klasės sezono lyderis estas Simo Lind, žinoma, buvo greičiausias savo atstovaujamos įskaitos tarpe, o Lietuvos sportininkas Laurynas Simonavičius lenktynes pradėjo iš pirmosios vietos tarp „BTC1” dalyvių.
Pirmųjų lenktynių metu, užteko sulaukti starto ir jau pirmajame posūkyje – keli sportiniai incidentai. Atrodytų, po ganėtinai švelnaus kontakto tarp dalyvių, net du sportininkai iš lenktynių pasitraukė. Vienas iš jų - Gediminas Belinskas, besivaržęs „BTC3” klasėje su „BMW 320d“. Kitas pirmame rate priverstas pasitraukti sportininkas - Dovydas Akstinas („BTC1” klasė) su „Renault Twingo RS“. Vienas sportinis incidentas ir svarbūs čempionato taškai – prarasti. „BTC2” įskaitoje, visų dėmesį kaustė Julius Ašmonas, laikas nuo laiko trasoje apsisukdamas, taip prarasdamas svarbias pozicijas ir mėgindamas jas iš naujo atkovoti.
Tuo tarpu, tarp „BTC3” klasės dalyvių virė tikros kovos. Julius Kiršis laikėsi įsikibęs pirmosios vietos, o antrosios ir trečiosios vietų nugalėtojai paaiškėjo tik paskutiniųjų ratų metu, kuomet prieš kertant finišo liniją Aurimas Mištautas aplenkė Izidorių Paukštį.
Antrojo važiavimo metu, Julius Kiršis ir vėl lenktynes pradėjo pačioje rikiuotės pradžioje, šį kartą pasikeitė jo konkurentas šone: iš antrosios pozicijos startavo (ir ją išlaikė iki pat finišo) Aurimas Mištautas, Izidorių Paukštį palikdamas žemesnėje pozicijoje. Tiesa, antrosios lenktynės po starto ilgai netruko: važiuojant trečią ratą, Andriaus Keblio „Honda Civic“ užsidegė ir lenktynės buvo sustabdytos parodant raudoną vėliavą.
Kai tik lenktynės buvo pratęstos, prasitęsė ir kovos tarp „BTC3” klasės dalyvių. Julius Kiršis išsaugojo pirmąją vietą, Aurimas Mištautas – antrąją, o trečioje vietoje buvęs Izidorius Paukštys nuolat kovojo su Danu Azikejev. Paskutinysis sportininkų lenkimas atsidūrė ir po teisėjų padidinamuoju stiklu, tačiau, galiausiai, traktavus jį kaip sportinį incidentą, nei vienas lenktynininkas nubaustas nebuvo ir Izidorius Paukštys liko trečioje vietoje. Pirmąją vietą iškovojęs Julius Kiršis į metinę suvestinės lentelę įsirašė itin svarbius taškus, taip kovoje dėl čempiono titulo aplenkdamas Aurimą Mištautą.
Susumavus abiejų važiavimų rezultatus, „BTC1” įskaitoje pirmąją vietą iškovojo Laurynas Simonavičius, už savęs palikdamas estą Erko Puusgag su „VW Golf“. Antrųjų lenktynių metu nemažai taškų gavęs Dovydas Akstinas sugebėjo iškovoti trečiąją vietą.
Suktukais žiūrovus džiuginęs Julius Ašmonas su „Honda S2000“ iškovojo trečiąją „BTC2” įskaitoje, Latvijos sportininkas Atis Veismanis laimėjo antrąją vietą ir sezono lyderis Simo Lind išliko pirmas tiek šių lenktynių metu, tiek metinėje klasifikacijoje. Stabiliai ir saugiai važiavęs latvis Dmitrijs Gornevs iškovojo pirmąją vietą „V1600” klasėje.
„BMW 325 Cup“ serijoje – rekordinis dalyvių skaičius ir pokyčiai sezono suvestinėje
„BMW 325 Cup“ klasės dalyviams pradėjus rikiuotis starto tiesiojoje, istorinis jų kiekis tiesiog gniaužė kvapą. Iš viso buvo galima išvysti net 42 automobilius iš Baltijos šalių regiono. Jau prieš lenktynių startą ore buvo juntama įtampa ir visi žinojo: laukia daugybė kovų, pasistumdymų, lenkimų ir sportinių incidentų. Starto rikiuotėje lenktynes pradėjo penktadienio kvalifikacijos metu pole poziciją iškovojęs Lietuvos sportininkas Karolis Jovaiša.
Iškart už jo startavo savo pasirodymu vyrams nosį šluosčiusi Estijos sportininkė ir vienintelė mergina, važiuojanti šioje lenktynių serijoje Carmen Kraav. Iškart už jos starto tiesiojoje rikiavosi Ramūnas Čapkauskas, mėginęs pasivyti abu priekyje esančius sportininkus. Žinoma, turint tokį didelį dalyvių kiekį, lenktynių startas nebuvo sklandus ir jau pirmajame posūkyje penki automobiliai „įsivėlė“ į kovą, apstumdydami vienas kitą. Tie, kuriems nusišypsojo sėkmė, sugebėjo aplenkti besistumdančių „kamuolį“, taip iškovojant kelias, itin svarbias pozicijas ir etapo taškus. Galiausiai, lenktynėms pasibaigus, buvo suskaičiuotos „aukos“ ir išrašytos baudos prasižengusiems dalyviams.
Ramiausiai lenktynės praėjo Karoliui Jovaišai, kuris lyderio poziciją išsaugojo iki galo. Jis tiesiog saugiai atitolo nuo visos „dramos“ ir veiksmo trasoje, ramiai važiuodamas visų dalyvių priekyje. Saugų atstumą šis sportininkas išsaugojo iki pat lenktynių finišo. Tiesa, po antrųjų lenktynių sportininkas buvo įspėtas už starto procedūrą: tiksliau – už tai, kad į formavimo ratą abu kartus pradėjo riedėti nesulaukęs žalios vėliavos signalo.
Pirmojo važiavimo metu, iškart už K. Jovaišos finišo liniją kirto Martins Lapinš, o trečiąją vietą iškovojo dar vienas Latvijos sportininkas Krisjanis Oskerko.
Po visų sportinių incidentų ir pasistumdymų trasoje, antrajam važiavimui ruošėsi 41 dalyvis, starto tiesiojoje išrikiuotas pagal pirmųjų lenktynių metu parodytus geriausius rato įveikimo laikus. Žinoma, K. Jovaiša ir vėl lenktynes pradėjo pačioje rikiuotės pradžioje, Ramūnas Čapkauskas užėmė antrąją vietą, o Martins Lapinš startavo iš trečiosios.
Antrasis važiavimas buvo perpildytas kontaktais ir incidentais, o pati lenktynių trasa - nuklota bolidų dalimis. Panašu, kad adrenalinas stipriai paveikė ir pačių sportininkų elgesį, taip dalyvius išprovokuojant užsitraukti ir baudas dėl kvailiausių situacijų: štai, kaip kad Andrius Čilvinas buvo nubaustas 20 sekundžių bauda už falšstartą. Galiausiai, suskaičiavus ir peržvelgus visus incidentus ir nubaudus sportininkus bei nuodugniai peržiūrėjus dalyvių techniką, labai nepasiekė Latvijos sportininkui Zigmars Lapa: dėl jo automobilio neatitikimų techniniams reikalavimams, rezultatai buvo anuliuoti. Net šešiems automobiliams finišo linijos kirsti nepavyko, tačiau K. Jovaiša iki galo išsaugojo pirmąją vietą, taip laimėdamas ir šį etapą. Antroji vieta šio važiavimo metu teko Martins Lapinš, o trečioji – vienintelei šios serijos sportininkei merginai Carmen Kraav, vienam iš sezono lyderių, Latvijos sportininkui Krisjanis Oskerko kvėpuojant į nugarą.
Galiausiai, rezultatai buvo susumuoti ir etapo trečioji vieta teko Kristijanis Oskerko, antrąją iškovojo Martins Lapinš, ir pirmoji – užtikrintai priekyje važiavusiam lietuviui Karoliui Jovaišai. Žvelgiant į metinę taškų suvestinę, tapo akivaizdu, kad dviem paskutiniams lenktynių etapams tenka ypatingai svarbus vaidmuo, siekiant identifikuoti, kuris sportininkas taps šios klasės čempionu.
Sekmadienis pažymėtas dar vienu rekordu
Sekmadienį kovos „Porsche ring“ trasoje tęsėsi toliau ir greičiausieji paaiškėjo tarp „GT“, „BTC4”, „TCR Baltic”, “Formula Historic” bei „ABC Race“ klasių dalyvių, o ypatingo dėmesio sulaukė „Nankang Endurance Academy“ dviejų valandų batalijos. Na, o antros Baltijos šalių čempionato etapas Estijoje pažymėtas trasos įveikimo rekordu, kuris priklauso tam pačiam Lietuvos sportininkui Sim Racer ir jo „Lamborghini“.
Vis pasirodantis lietus sekmadienio lenktynių tempą kiek prilėtino, tačiau sportinės įtampos tikrai nesumažino. Po ankstyvos kvalifikacijos, „GT“, „BTC4”, „TCR“ įskaitų lenktynių formavimo priekyje rikiavosi Sim Racer su „Lamborghini Huracan“, „Raivo Tamm“ su „Porsche GT-3” ir Edvinas Einikis su „Audi TTRS“: visi trys sportininkai atstovavo „BGT PRO“ klasę.
Tokiu pačiu sąstatu sportininkai kirto ir finišo liniją. „BGT AM“ įskaitoje pirmąją vietą iškovojęs Robertas Kupčikas nuolat stengėsi trasoje aplenkti Edviną Einikį. Tačiau, tiek pirmųjų, tiek antrųjų lenktynių metu pagrindinės kovos virė tarp „TCR“ dalyvių Mikk Maaten ir Valters Zviedris. Jų kovos antrojo važiavimo metu baigėsi nedideliu pasistumdymu trasoje, tačiau pastarasis buvo įvertintas kaip sportinis incidentas ir nei vienas iš dalyvių baudos negavo, taip išsaugodami savo iškovotas pozicijas. Na, o Sim Racer pažadas pagerinti savo paties dar birželio mėnesį nustatytą trasos rekordą buvo įvykdytas antrųjų lenktynių metu, kuomet trasa spėjo išdžiūti ir sportininkas galėjo lėkti pilnu tempu. Naujasis kėbulinių, uždarų automobilių rekordas Estijos trasoje – 1.12,501 minutės.
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus, „BGT PRO“ įskaitoje trečioji vieta teko Edvinui Einikiui, antroji – Raivo Tamm, o pirmąją, žinoma, išplėšė rekordo savininkas Sim Racer.
„BGT AM“ klasėje pirmoji vieta teko puikų lenktynių tempą demonstravusiam Robertui Kupčikui, antrąją iškovojo Kastytis Volbekas, o trečiąją – dar vienas Lietuvos sportininkas Laurynas Krikščiūnas.
„BTC4” įskaitoje, trečiąją vietą šiaip ne taip pavyko išsaugoti Jyrki Jonkkari: pastarojo sportininko „BMW“ sprogus padangai antrųjų lenktynių metu, tiek pats finišas, tiek čempionato taškai atrodė kur kas sunkiau pasiekiami. Antrąją vietą šioje įskaitoje iškovojo Arturs Simins, o pirmąją – Janis Hans.
Tuo tarpu, po sudėtingų kovų trasoje, „TCR“ įskaitoje trečioji vieta teko praktiškai paskutinę minutę užsiregistravusiam Kęstučiui Stasioniui, antrąją iškovojo Valters Zviedris, o pirmąją išsaugojo Estijos sportininkas Mikk Maaten.
Įspūdingos kovos virė „Nankang Endurance Academy“ („NeA“) serijoje ir visai nenuostabu: ypač žinant, kad oro sąlygos – nuolat keitėsi, o starto rikiuotėje prieš lenktynes buvo galima išvysti net 32 komandas. Formavimo priekyje lenktynes pradėjo Estijos komanda „Reinup Motorsport“ su „BMW 325”, antrąją vietą starto rikiuotėje užėmė „Fredis ir draugai“ komanda su „BMW E46 M3“, o suminės kvalifikacijos rezultatas trečiąją vietą garantavo „Diiesel Power“ komandai. Po dviejų smagių lenktynių valandų, „BTC4” įskaitoje trečioji vieta teko „Čapkauskas autocentras“ komandai, antroji – „Gazas Dugnas“, o pirmoji – „Fredis ir draugai“ komandoms.
„BTC3” įskaitoje, trečioji vieta teko „Reinup Motorsport“ komandai, antroji – „Erdėjai“, o pirmąją tiek klasėje, tiek absoliučiai iškovojo „Joujaam“. „BTC2” klasifikacijoje, trečią vietą išplėšė „Autokaslita“ komanda, antrą – „ASK Greičio Svajonė“, o pirmąją – estų „LND Fixus Racing“ komanda.
„BTC1” klasifikacijoje, pirmąja vieta džiaugėsi „IRP by Ringaudai Servisas“ komanda, „ABC Race“ įskaitoje dominavo „Yaris boyz“, už savęs palikdami „LDV Racing Team“ komandą. Na, o gausiausioje „BMW 325” įskaitoje, trečiąją vietą iškovojo „RS Motorsport“ komanda iš Latvijos, antrieji liko lietuvaičiai „Diverus-Dream2Drive“, o pirmąją išplėšė latvių „Papa's Racing TEAM“ komanda.
Kitą kartą visi „BaTCC“ serijos dalyviai susitiks Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje rugsėjo 3-4 dienomis. Sezono finalas laukia rugsėjo pabaigoje Rygoje.
„Porsche Ring“ trasoje iškritęs smulkus lietus dalyvių neišgąsdino. Trasos danga ir oro sąlygos aktualiausios buvo „BTC1”, „BTC2”, „BTC3” ir „V1600” klasių dalyviams: būtent šiose įskaitose važiuojantys sportininkai savo važiavimais ir pradėjo „Parnu Summer Race 2021” lenktynių savaitgalį, patikrindami, kurie trasos posūkiai jau spėjo išdžiūti, o kuriuose dar buvo slidoka.
„BTC1”, „BTC2”, „BTC3” ir „V1600” lenktynės – su gaisru ir lenkimais prieš pat finišą
Lenktynėms ruošėsi 16 dalyvių vietoje 17: Tomas Jatkevičius dėl techninių gedimų negalėjo startuoti net ir kvalifikacijoje penktadienį ir jo lenktynių savaitgalis baigėsi dar treniruočių metu. Taigi, 16 dalyvių starto rikiuotėje ir Julius Kiršis jos priešakyje, planuojantis apginti penktadienio kvalifikacijos metu iškovotą pole poziciją. Iškart už jo rikiavosi tą pačią, „BTC3” klasę atstovaujantis Izidorius Paukštys su „BMW E36“. „BTC2“ klasės sezono lyderis estas Simo Lind, žinoma, buvo greičiausias savo atstovaujamos įskaitos tarpe, o Lietuvos sportininkas Laurynas Simonavičius lenktynes pradėjo iš pirmosios vietos tarp „BTC1” dalyvių.
Pirmųjų lenktynių metu, užteko sulaukti starto ir jau pirmajame posūkyje – keli sportiniai incidentai. Atrodytų, po ganėtinai švelnaus kontakto tarp dalyvių, net du sportininkai iš lenktynių pasitraukė. Vienas iš jų - Gediminas Belinskas, besivaržęs „BTC3” klasėje su „BMW 320d“. Kitas pirmame rate priverstas pasitraukti sportininkas - Dovydas Akstinas („BTC1” klasė) su „Renault Twingo RS“. Vienas sportinis incidentas ir svarbūs čempionato taškai – prarasti. „BTC2” įskaitoje, visų dėmesį kaustė Julius Ašmonas, laikas nuo laiko trasoje apsisukdamas, taip prarasdamas svarbias pozicijas ir mėgindamas jas iš naujo atkovoti.
Tuo tarpu, tarp „BTC3” klasės dalyvių virė tikros kovos. Julius Kiršis laikėsi įsikibęs pirmosios vietos, o antrosios ir trečiosios vietų nugalėtojai paaiškėjo tik paskutiniųjų ratų metu, kuomet prieš kertant finišo liniją Aurimas Mištautas aplenkė Izidorių Paukštį.
Antrojo važiavimo metu, Julius Kiršis ir vėl lenktynes pradėjo pačioje rikiuotės pradžioje, šį kartą pasikeitė jo konkurentas šone: iš antrosios pozicijos startavo (ir ją išlaikė iki pat finišo) Aurimas Mištautas, Izidorių Paukštį palikdamas žemesnėje pozicijoje. Tiesa, antrosios lenktynės po starto ilgai netruko: važiuojant trečią ratą, Andriaus Keblio „Honda Civic“ užsidegė ir lenktynės buvo sustabdytos parodant raudoną vėliavą.
Kai tik lenktynės buvo pratęstos, prasitęsė ir kovos tarp „BTC3” klasės dalyvių. Julius Kiršis išsaugojo pirmąją vietą, Aurimas Mištautas – antrąją, o trečioje vietoje buvęs Izidorius Paukštys nuolat kovojo su Danu Azikejev. Paskutinysis sportininkų lenkimas atsidūrė ir po teisėjų padidinamuoju stiklu, tačiau, galiausiai, traktavus jį kaip sportinį incidentą, nei vienas lenktynininkas nubaustas nebuvo ir Izidorius Paukštys liko trečioje vietoje. Pirmąją vietą iškovojęs Julius Kiršis į metinę suvestinės lentelę įsirašė itin svarbius taškus, taip kovoje dėl čempiono titulo aplenkdamas Aurimą Mištautą.
Susumavus abiejų važiavimų rezultatus, „BTC1” įskaitoje pirmąją vietą iškovojo Laurynas Simonavičius, už savęs palikdamas estą Erko Puusgag su „VW Golf“. Antrųjų lenktynių metu nemažai taškų gavęs Dovydas Akstinas sugebėjo iškovoti trečiąją vietą.
Suktukais žiūrovus džiuginęs Julius Ašmonas su „Honda S2000“ iškovojo trečiąją „BTC2” įskaitoje, Latvijos sportininkas Atis Veismanis laimėjo antrąją vietą ir sezono lyderis Simo Lind išliko pirmas tiek šių lenktynių metu, tiek metinėje klasifikacijoje. Stabiliai ir saugiai važiavęs latvis Dmitrijs Gornevs iškovojo pirmąją vietą „V1600” klasėje.
„BMW 325 Cup“ serijoje – rekordinis dalyvių skaičius ir pokyčiai sezono suvestinėje
„BMW 325 Cup“ klasės dalyviams pradėjus rikiuotis starto tiesiojoje, istorinis jų kiekis tiesiog gniaužė kvapą. Iš viso buvo galima išvysti net 42 automobilius iš Baltijos šalių regiono. Jau prieš lenktynių startą ore buvo juntama įtampa ir visi žinojo: laukia daugybė kovų, pasistumdymų, lenkimų ir sportinių incidentų. Starto rikiuotėje lenktynes pradėjo penktadienio kvalifikacijos metu pole poziciją iškovojęs Lietuvos sportininkas Karolis Jovaiša.
Iškart už jo startavo savo pasirodymu vyrams nosį šluosčiusi Estijos sportininkė ir vienintelė mergina, važiuojanti šioje lenktynių serijoje Carmen Kraav. Iškart už jos starto tiesiojoje rikiavosi Ramūnas Čapkauskas, mėginęs pasivyti abu priekyje esančius sportininkus. Žinoma, turint tokį didelį dalyvių kiekį, lenktynių startas nebuvo sklandus ir jau pirmajame posūkyje penki automobiliai „įsivėlė“ į kovą, apstumdydami vienas kitą. Tie, kuriems nusišypsojo sėkmė, sugebėjo aplenkti besistumdančių „kamuolį“, taip iškovojant kelias, itin svarbias pozicijas ir etapo taškus. Galiausiai, lenktynėms pasibaigus, buvo suskaičiuotos „aukos“ ir išrašytos baudos prasižengusiems dalyviams.
Ramiausiai lenktynės praėjo Karoliui Jovaišai, kuris lyderio poziciją išsaugojo iki galo. Jis tiesiog saugiai atitolo nuo visos „dramos“ ir veiksmo trasoje, ramiai važiuodamas visų dalyvių priekyje. Saugų atstumą šis sportininkas išsaugojo iki pat lenktynių finišo. Tiesa, po antrųjų lenktynių sportininkas buvo įspėtas už starto procedūrą: tiksliau – už tai, kad į formavimo ratą abu kartus pradėjo riedėti nesulaukęs žalios vėliavos signalo.
Pirmojo važiavimo metu, iškart už K. Jovaišos finišo liniją kirto Martins Lapinš, o trečiąją vietą iškovojo dar vienas Latvijos sportininkas Krisjanis Oskerko.
Po visų sportinių incidentų ir pasistumdymų trasoje, antrajam važiavimui ruošėsi 41 dalyvis, starto tiesiojoje išrikiuotas pagal pirmųjų lenktynių metu parodytus geriausius rato įveikimo laikus. Žinoma, K. Jovaiša ir vėl lenktynes pradėjo pačioje rikiuotės pradžioje, Ramūnas Čapkauskas užėmė antrąją vietą, o Martins Lapinš startavo iš trečiosios.
Antrasis važiavimas buvo perpildytas kontaktais ir incidentais, o pati lenktynių trasa - nuklota bolidų dalimis. Panašu, kad adrenalinas stipriai paveikė ir pačių sportininkų elgesį, taip dalyvius išprovokuojant užsitraukti ir baudas dėl kvailiausių situacijų: štai, kaip kad Andrius Čilvinas buvo nubaustas 20 sekundžių bauda už falšstartą. Galiausiai, suskaičiavus ir peržvelgus visus incidentus ir nubaudus sportininkus bei nuodugniai peržiūrėjus dalyvių techniką, labai nepasiekė Latvijos sportininkui Zigmars Lapa: dėl jo automobilio neatitikimų techniniams reikalavimams, rezultatai buvo anuliuoti. Net šešiems automobiliams finišo linijos kirsti nepavyko, tačiau K. Jovaiša iki galo išsaugojo pirmąją vietą, taip laimėdamas ir šį etapą. Antroji vieta šio važiavimo metu teko Martins Lapinš, o trečioji – vienintelei šios serijos sportininkei merginai Carmen Kraav, vienam iš sezono lyderių, Latvijos sportininkui Krisjanis Oskerko kvėpuojant į nugarą.
Galiausiai, rezultatai buvo susumuoti ir etapo trečioji vieta teko Kristijanis Oskerko, antrąją iškovojo Martins Lapinš, ir pirmoji – užtikrintai priekyje važiavusiam lietuviui Karoliui Jovaišai. Žvelgiant į metinę taškų suvestinę, tapo akivaizdu, kad dviem paskutiniams lenktynių etapams tenka ypatingai svarbus vaidmuo, siekiant identifikuoti, kuris sportininkas taps šios klasės čempionu.
Sekmadienis pažymėtas dar vienu rekordu
Sekmadienį kovos „Porsche ring“ trasoje tęsėsi toliau ir greičiausieji paaiškėjo tarp „GT“, „BTC4”, „TCR Baltic”, “Formula Historic” bei „ABC Race“ klasių dalyvių, o ypatingo dėmesio sulaukė „Nankang Endurance Academy“ dviejų valandų batalijos. Na, o antros Baltijos šalių čempionato etapas Estijoje pažymėtas trasos įveikimo rekordu, kuris priklauso tam pačiam Lietuvos sportininkui Sim Racer ir jo „Lamborghini“.
Vis pasirodantis lietus sekmadienio lenktynių tempą kiek prilėtino, tačiau sportinės įtampos tikrai nesumažino. Po ankstyvos kvalifikacijos, „GT“, „BTC4”, „TCR“ įskaitų lenktynių formavimo priekyje rikiavosi Sim Racer su „Lamborghini Huracan“, „Raivo Tamm“ su „Porsche GT-3” ir Edvinas Einikis su „Audi TTRS“: visi trys sportininkai atstovavo „BGT PRO“ klasę.
Tokiu pačiu sąstatu sportininkai kirto ir finišo liniją. „BGT AM“ įskaitoje pirmąją vietą iškovojęs Robertas Kupčikas nuolat stengėsi trasoje aplenkti Edviną Einikį. Tačiau, tiek pirmųjų, tiek antrųjų lenktynių metu pagrindinės kovos virė tarp „TCR“ dalyvių Mikk Maaten ir Valters Zviedris. Jų kovos antrojo važiavimo metu baigėsi nedideliu pasistumdymu trasoje, tačiau pastarasis buvo įvertintas kaip sportinis incidentas ir nei vienas iš dalyvių baudos negavo, taip išsaugodami savo iškovotas pozicijas. Na, o Sim Racer pažadas pagerinti savo paties dar birželio mėnesį nustatytą trasos rekordą buvo įvykdytas antrųjų lenktynių metu, kuomet trasa spėjo išdžiūti ir sportininkas galėjo lėkti pilnu tempu. Naujasis kėbulinių, uždarų automobilių rekordas Estijos trasoje – 1.12,501 minutės.
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus, „BGT PRO“ įskaitoje trečioji vieta teko Edvinui Einikiui, antroji – Raivo Tamm, o pirmąją, žinoma, išplėšė rekordo savininkas Sim Racer.
„BGT AM“ klasėje pirmoji vieta teko puikų lenktynių tempą demonstravusiam Robertui Kupčikui, antrąją iškovojo Kastytis Volbekas, o trečiąją – dar vienas Lietuvos sportininkas Laurynas Krikščiūnas.
„BTC4” įskaitoje, trečiąją vietą šiaip ne taip pavyko išsaugoti Jyrki Jonkkari: pastarojo sportininko „BMW“ sprogus padangai antrųjų lenktynių metu, tiek pats finišas, tiek čempionato taškai atrodė kur kas sunkiau pasiekiami. Antrąją vietą šioje įskaitoje iškovojo Arturs Simins, o pirmąją – Janis Hans.
Tuo tarpu, po sudėtingų kovų trasoje, „TCR“ įskaitoje trečioji vieta teko praktiškai paskutinę minutę užsiregistravusiam Kęstučiui Stasioniui, antrąją iškovojo Valters Zviedris, o pirmąją išsaugojo Estijos sportininkas Mikk Maaten.
Įspūdingos kovos virė „Nankang Endurance Academy“ („NeA“) serijoje ir visai nenuostabu: ypač žinant, kad oro sąlygos – nuolat keitėsi, o starto rikiuotėje prieš lenktynes buvo galima išvysti net 32 komandas. Formavimo priekyje lenktynes pradėjo Estijos komanda „Reinup Motorsport“ su „BMW 325”, antrąją vietą starto rikiuotėje užėmė „Fredis ir draugai“ komanda su „BMW E46 M3“, o suminės kvalifikacijos rezultatas trečiąją vietą garantavo „Diiesel Power“ komandai. Po dviejų smagių lenktynių valandų, „BTC4” įskaitoje trečioji vieta teko „Čapkauskas autocentras“ komandai, antroji – „Gazas Dugnas“, o pirmoji – „Fredis ir draugai“ komandoms.
„BTC3” įskaitoje, trečioji vieta teko „Reinup Motorsport“ komandai, antroji – „Erdėjai“, o pirmąją tiek klasėje, tiek absoliučiai iškovojo „Joujaam“. „BTC2” klasifikacijoje, trečią vietą išplėšė „Autokaslita“ komanda, antrą – „ASK Greičio Svajonė“, o pirmąją – estų „LND Fixus Racing“ komanda.
„BTC1” klasifikacijoje, pirmąja vieta džiaugėsi „IRP by Ringaudai Servisas“ komanda, „ABC Race“ įskaitoje dominavo „Yaris boyz“, už savęs palikdami „LDV Racing Team“ komandą. Na, o gausiausioje „BMW 325” įskaitoje, trečiąją vietą iškovojo „RS Motorsport“ komanda iš Latvijos, antrieji liko lietuvaičiai „Diverus-Dream2Drive“, o pirmąją išplėšė latvių „Papa's Racing TEAM“ komanda.
Kitą kartą visi „BaTCC“ serijos dalyviai susitiks Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje rugsėjo 3-4 dienomis. Sezono finalas laukia rugsėjo pabaigoje Rygoje.