Pagaliau „Mercedes-Benz“ oficialiai pristatė savo flagmaną – naujos kartos „S-class“. Apie šį automobilį pasakojome jau ne vieną kartą, tačiau tik dabar vokiečiai atskleidė visą informaciją apie savo flagmaną.
Įdomu tai, kad vokiečiai iš pat pradžių kūrė ilgabazę „S-class“ versiją, o trumpesnės šio reprezentacinio automobilio versijos lieka kaip ir antrame plane. Tai visiškai suprantama – tokiose svarbiose rinkose, kaip Kinija ir Rusija, ilgabazės versijos yra paklausesnės. Štai Rusijoje „Mercedes-Benz“ atstovai išvis nepardavinės trumpabazių „S-class“.
Lyginant su pirmtaku, naujasis „S-class“ yra šiek tiek didesnis – 20 mm ilgesnis ir 12 mm platesnis. Tačiau automobilio svoris sumažėjo 95 kilogramais. Automobilio svoris mažesnis bus todėl, kad visos automobilio kėbulo išorės dalys dabar gaminamos iš aliuminio.
Automobilio salonas naujame „S-class“ dabar kaip niekados prabangus. Pažymėtina ir tai, kad puikiai šiame automobilyje jaustis galės ne tik keleiviai, bet ir vairuotojas. Automobilio salone čia bus krėslai su masažo funkcija, šildomi porankiai, galimybė jungtis prie interneto, prabangi garso sistema „Burmester“, vairuotoją džiugins didžiulis ekranas.
Inovacijų netrūksta ir pakaboje. „Magic Body Control“ sistema su specialia kamera dangos pokyčius analizuos iš anksto (!) ir leis dar prieš įveikiant asfalto sujungimus, duobes ar kitas kliūtis pakeisti pakabos charakteristikas. Tad gal ir ne be reikalo vokiečiai tikina, kad „S-class“ taps patogiausiu automobiliu segmente.
Varikliai irgi verti dėmesio. Pradedant pardavimus prabangūs sedanai bus komplektuojami trimis jėgainėmis. Versijoje „S350 Blue Tec“ bus 258 a.g. trijų litrų darbo tūrio dyzelinis V6, „S400 Hybrid“ modifikacijoje 3,5 litro darbo tūrio 306 a.g. benzininiui V6 talkins 26 a.g. elektros motoras. Na o viršūnėje bus „S500“ su 4,7 litro darbo tūrio 455 a.g. V8 tipo varikliu. Tiesa, šiek tiek vėliau atsiras ir iš buitinio tinklo įkraunamos „Plug-in“ hibridinės modifikacijos.