Debiutas WRC čempionate nebuvo itin sėkmingas. Nors automobilis buvo konkurencingas, tačiau „Škoda“ nuolatos pasirinkdavo ne pačią didžiausią ralio patirtį turinčius lenktynininkus. Patirties trūkumas puikiai atsispindėjo rezultatuose. 1999 ir 2000 metais „Škoda“ užėmė septintą vietą konstruktorių įskaitoje, 2001 - 2003 metais „Škoda“ niekaip nesugebėjo pakilti aukščiau penktos vietos konstruktorių įskaitoje.
Užkietėję „Škoda“ entuziastai į šį laikotarpį žvelgia su pasididžiavimu. Pasiekti rezultatai visiškai nesvarbūs, nes daugeliui „Škoda“ gerbėjų labiausiai atmintyje įstrigo ugnimi besispjaudanti „Škoda Octavia WRC“.
D.Britanijoje gyvenantis „Škoda Octavia“ savininkas vieną dieną nusprendė pradėti projektą, kuris leis visiškai standartinę „Octavia“ paversti į WRC čempionate dalyvavusį monstrą.
Viskas prasidėjo nuo tamsintų langų ir 19 colių ratlankių. Vėliau atsirado nauja išmetimo sistema, naujo dizaino kėbulo detalės, sužeminta pakaba. Tačiau tai buvo tik pradžia.
Kiekvienais metais britas nuolatos pakeisdavo vieną arba keletą komponentų, padidindavo variklio galią, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom 2006 metais, kai vaikinas nusprendė išmesti beveik visus iki tol įsigytus žaislius ir pradėti viską iš naujo. 1.8 litro benzininis variklis gavo naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, naują variklio valdymo kompiuterį, purkštukus, išmetimo kolektorių, turbiną, šalto oro paėmimo sistemą, naują išmetimo sistemą, „Rota“ ratlankius, „Golf R32“ stabilizatorius, reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius, „Ford Focus RS“ variklio dangtyje esančias oro paėmimo angas ir namie pagamintą priekinį ir galinį buferius, slenksčius, priekinio buferio pažeminimą.
Paskutiniu potėpiu tapo „Škoda WRC“ automobiliams būdinga spalvų schema.