• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Škoda“ markės entuziastai neturi tiek įkvėpimo šaltinių kaip, pavyzdžiui, „Volkswagen“, „Porsche“, „Lancia“ ar „Honda“. Nepaisant turtingos istorijos, didžiausias automobilių gamintojas Čekijoje visame pasaulyje garsėja racionaliais automobiliais, kurie įkvėpimo šaltiniu gali tapti tik Jūsų piniginei. 
„VAG“ koncerno šeimos narė, prieš maždaug dvidešimt metų turėdama pakankamai didžiulį lėšų kiekį, sugrįžo į automobilių sporto areną, o tiksliau - pasaulio ralio čempionatą, kuriame tuo metu karaliavo „Subaru“, „Mitsubishi“ ir „Ford“. „Škoda Octavia WRC“ buvo pirmasis visiškai naujas kompanijos bolidas, kuris buvo sukurtas pagal tuomet galiojusius tarptautinės automobilių sporto federacijos ir WRC čempionato reikalavimus.

„Škoda“ markės entuziastai neturi tiek įkvėpimo šaltinių kaip, pavyzdžiui, „Volkswagen“, „Porsche“, „Lancia“ ar „Honda“. Nepaisant turtingos istorijos, didžiausias automobilių gamintojas Čekijoje visame pasaulyje garsėja racionaliais automobiliais, kurie įkvėpimo šaltiniu gali tapti tik Jūsų piniginei. 
„VAG“ koncerno šeimos narė, prieš maždaug dvidešimt metų turėdama pakankamai didžiulį lėšų kiekį, sugrįžo į automobilių sporto areną, o tiksliau - pasaulio ralio čempionatą, kuriame tuo metu karaliavo „Subaru“, „Mitsubishi“ ir „Ford“. „Škoda Octavia WRC“ buvo pirmasis visiškai naujas kompanijos bolidas, kuris buvo sukurtas pagal tuomet galiojusius tarptautinės automobilių sporto federacijos ir WRC čempionato reikalavimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Octavia WRC (4)


Debiutas WRC čempionate nebuvo itin sėkmingas. Nors automobilis buvo konkurencingas, tačiau „Škoda“ nuolatos pasirinkdavo ne pačią didžiausią ralio patirtį turinčius lenktynininkus. Patirties trūkumas puikiai atsispindėjo rezultatuose. 1999 ir 2000 metais „Škoda“ užėmė septintą vietą konstruktorių įskaitoje, 2001 - 2003 metais „Škoda“ niekaip nesugebėjo pakilti aukščiau penktos vietos konstruktorių įskaitoje.
Užkietėję „Škoda“ entuziastai į šį laikotarpį žvelgia su pasididžiavimu. Pasiekti rezultatai visiškai nesvarbūs, nes daugeliui „Škoda“ gerbėjų labiausiai atmintyje įstrigo ugnimi besispjaudanti „Škoda Octavia WRC“.

REKLAMA

Octavia WRC (11)


D.Britanijoje gyvenantis „Škoda Octavia“ savininkas vieną dieną nusprendė pradėti projektą, kuris leis visiškai standartinę „Octavia“ paversti į WRC čempionate dalyvavusį monstrą.
Viskas prasidėjo nuo tamsintų langų ir 19 colių ratlankių. Vėliau atsirado nauja išmetimo sistema, naujo dizaino kėbulo detalės, sužeminta pakaba. Tačiau tai buvo tik pradžia.

REKLAMA
REKLAMA

Octavia WRC (14)


Kiekvienais metais britas nuolatos pakeisdavo vieną arba keletą komponentų, padidindavo variklio galią, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom 2006 metais, kai vaikinas nusprendė išmesti beveik visus iki tol įsigytus žaislius ir pradėti viską iš naujo. 1.8 litro benzininis variklis gavo naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, naują variklio valdymo kompiuterį, purkštukus, išmetimo kolektorių, turbiną, šalto oro paėmimo sistemą, naują išmetimo sistemą, „Rota“ ratlankius, „Golf R32“ stabilizatorius, reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius, „Ford Focus RS“ variklio dangtyje esančias oro paėmimo angas ir namie pagamintą priekinį ir galinį buferius, slenksčius, priekinio buferio pažeminimą.
Paskutiniu potėpiu tapo „Škoda WRC“ automobiliams būdinga spalvų schema.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų