SAS grupės 2008 m. ketvirto ketvirčio nuostoliai už tiesioginę veiklą be vienkartinių pajamų siekė 96,6 mln. Lt (313 mln. Švedijos kronų), o per visus metus sudarė 122 mln. Lt (395 mln. Švedijos kronų).
Nuostoliai prieš mokesčių atskaitymus praėjusiais metais siekė 322 mln. Lt (1,044 mlrd. Švedijos kronų). SAS metinės ikimokestinės pajamos padidėjo 1,54 mlrd. Lt (5 mlrd. Švedijos kronų) - tiek gauta už aviakompanijos „Spainair“ veiklą ir pardavus jos akcijas. Nepaisant buvusių neigiamų aplinkybių, SAS dėl „Spainair“ pavyko rasti sprendimą su naujais šios aviakompanijos valdančiojo akcijų paketo savininkais.
Pagrindinės SAS grupės kompanijos „Scandinavian Airlines SAS“ nuostolis siekė 55,2 mln. Lt (179 mln. Švedijos kronų). Nuostolį pavyko sumažinti įgyvendinant išplėstinę kaštų valdymo programą ir efektyviau vykdant pagrindines operacijas. Remiantis 2011 m. strategija ir trumpalaike programa „Pelnas 2008“, nuo 2007 m. buvo įvykdyti pakeitimai, kurių bendra vertė siekia apie 1,23 mlrd. Lt (4 mlrd. Švedijos kronų). Pagrindinis programos elementas - lėktuvų parko mažinimas 33 lėktuvais iš kurių 15 priklauso „Spainair“.
„2008 metus prisiminsime kaip sunkiausius aviacijos industrijoje. 2008-ieji pasižymėjo rekordiškai aukštomis degalų kainomis, finansine krize, kuri ypač suaktyvėjo paskutiniame metų ketvirtyje ir kuri sąlygojo ekonominę recesiją daugelyje rinkų, taip žymiai sumažindama prekių ir paslaugų paklausą. Pasaulinei krizei ir vidiniams iššūkiams įveikti SAS valdyba pradėjo vykdyti naują strategijos programą. Joje ypatingas dėmesys kreipiamas penkioms svarbiausioms sritims: vidinei Šiaurės Europos šalių rinkai, verslo keleiviams, efektyviam veiklos organizavimui, kaštų valdymo tobulinimui ir kapitalo struktūros stiprinimui”, - teigia SAS prezidentas ir vadovas Mats Jansson.
Anot jo, numatoma, kad rinkos augimas 2009 m. bus neigiamas. Oficialios prognozės patvirtino rinkos smukimą Šiaurės Europos regione ir visame pasaulyje. Dėl to keleivių skaičiaus augimas 2009 m. bus mažesnis. Nors degalų kainos silpnėjant ekonomikai nukrito, vis dėlto neužtikrintumas dėl degalų kainų išlieka.