• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjis - pats geriausias metas nuvykti į D.Britaniją. Vienu metu galėsite aplankyti savo giminaičius ar draugus, tačiau tuo pačiu galėsite užsukti į vieną didžiausių klasikinių (ir netik) automobilių suvažiavimą-parodą. 
Vargu ar „Salon Prive“ renginys orientuojamas į vienos ar kitos markės gerbėjus - atvirkščiai. Renginio organizatoriai stengiasi vienoje vietoje suburti kuo spalvingesnį automobilių parką. Klasikiniai, nauji, legendiniai, kainuojantys milijonus eurų automobiliai atvažiuoja ne kur kitur, bet būtent į „Salon Prive“.

Rugsėjis - pats geriausias metas nuvykti į D.Britaniją. Vienu metu galėsite aplankyti savo giminaičius ar draugus, tačiau tuo pačiu galėsite užsukti į vieną didžiausių klasikinių (ir netik) automobilių suvažiavimą-parodą. 
Vargu ar „Salon Prive“ renginys orientuojamas į vienos ar kitos markės gerbėjus - atvirkščiai. Renginio organizatoriai stengiasi vienoje vietoje suburti kuo spalvingesnį automobilių parką. Klasikiniai, nauji, legendiniai, kainuojantys milijonus eurų automobiliai atvažiuoja ne kur kitur, bet būtent į „Salon Prive“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2014-Salon-Prive-1


Superautomobilių mados
Tokio tipo parodos nuo Paryžiaus arba Ženevos autosalonų skiriasi tuo, kad jose neišvysite kasdieniškų mašinų. Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Škoda Octavia turi stovėti nebent kur nors prie šiukšlių dėžės, pirmenybė čia teikiama teisingoms mašinoms.
Nenuostabu, kad tarp seniausių ir brangiausių automobilių pasaulyje galima išvysti pačius naujausius superautomobilius, kurie diktuoja automobilių industrijos madas. La'Ferrari, McLaren P1 ir Porsche 918 Spyder buvo šiais metais suorganizuoto renginio žvaigždės.
Sutapimas ar ne, tačiau visi trys automobiliai yra aprūpinti hibridinėmis jėgainėmis. McLaren ir Porsche automobiliai elektrinius motorus išnaudoja ne tik tada, kai vairuotojas paspaudžia akceleratoriaus pedalą, bet ir tada, kai norite paskutinius kilometrus iki namų nuvažiuoti nenaudodami vidaus degimo variklio. Tuo tarpu Ferrari elektrinius motorus naudoja tik kaip papildomą spyrį į užpakalį. Elektromobilio rėžimo jis neturi.
Vis dėlto, tarp anksčiau paminėtų gražuolių buvo galima išvysti ir pasiutėlį iš Švedijos - Koenigsegg Agera R. Tai yra tradicinis, senosios vertybėms atstovaujantis automobilis. Galingas vidaus degimo variklis, pakankamai paprasta, tačiau protingai sukonstruota važiuoklė ir iš anglies pluošto pagamintas kėbulas.

REKLAMA

2014-Salon-Prive-22


Britai - britiškos technikos mylėtojai
Britai, kaip ir vokiečiai arba prancūzai, didžiuojasi savo automobilių pramone. Todėl nenuostabu, kad „Salon Prive“ buvo galima išvysti labai daug vietinės gamybos mašinų.
Parodoje daugiausiai buvo galima išvysti klasikinių britiškų automobilių. Triumph, Austin, MG, Aston Martin, Jaguar... Tai tik keletas žinomų markių vardų. Tačiau tarp gausybės 20, 30, 40 ar net 50 metų senumo D.Britanijos pasididžiavimų buvo galima pačiupinėti ir naujausius britų inžinierių kūrinius.
Radical, Ginetta ir ypač Lotus šiemet skyrė labai didelį dėmesį savo automobilių ekspozicijai. Viena žinomiausių sportiškų automobilių gamintojų nusprendė visus parodos lankytojus sužavėti ne ekspozicijos dydžiu, bet eksponatų įvairove. Tarp keletas naujų Exige S ir Evora modelių stovėjo daugybę pergalių nuskynę F-1 bolidai ir patys žinomiausi Lotus modeliai skirti bendro naudojimo keliams.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų