Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Italijos verslininkui ir lenktynininkui Eugenio Amosui priklausanti bendrovė „
Automobili Amos“, automobilių entuziastų pasaulio dėmesį patraukė dar 2018 metais, kai bendrovė pristatė modernizuotą „
Lancia Delta HF“ kopiją. Dabar atėjo metas gerokai rimtesniam projektui – „Safarista“. Ši modifikacija turėtų nebijoti sudėtingesnių važiavimo sąlygų – duobėtų kelių, kopų ar sniegu padengtų kelių.
Šio projekto pagrindu tapo originalus „Lancia Delta Integrale 16V“ automobilis. Jis iš standartinio penkiadurio hečbeko virto į analogą su trejomis durelėmis, o šio proceso metu automobilis gavo iš anglies pluošto pagamintas kėbulo dalis, veržliau atrodančius sparnus, o pakaba bei kiti svarbiausi agregatai buvo optimizuoti važiuoti bekele.
Interjeras buvo sukurtas vadovaujantis klasikiniais ralio automobilių motyvais. Būtent dėl šios priežasties automobilyje galime rasti gigantiškų apsaugos lankų voratinklį, vairuotojas žvelgs į supaprastintą prietaisų skydelį bei džiaugsis futuristiškų formų sėdynėmis. Be abejonės, ekipažui kompaniją palaikys hidraulinis rankinis ir gesintuvas.
„Projekto „Safarista“ tikslas - pasiūlyti klientams nepakartojamą patirtį, kuri leistų jiems saugiai pasiekti savo ir automobilio galimybių ribas, tuo pat metu būnant neįtikėtinų vaizdų apsuptyje. Nuo Švedijos ledo trasų iki Arabijos kopų“, – rašoma gamintojo interneto svetainėje.
Kol kas nėra jokios informacijos apie agregatą, slypintį po variklio dangčiu, tačiau nedidelė užuomina galėtų būti giminingasis „Futurista“ modelis, kuriame montuojamas „Autotechnica Motori“ tiekiamas 330 arklio galių variklis.
Kaip matote patys, tai yra labai įdomus ir neeilinis projektas, turintis daug šansų sudominti vis dar platų klasikinio ralio gerbėjų ratą. Tačiau šio automobilio įtraukimas į kolekciją bus brangesnis ir sudėtingesnis nei padorios būklės „Lancia Delta Integrale EVO 2“ įsigijimas.
„Automobili Amos" planuoja pagaminti ne daugiau kaip dešimt vienetų, o vieno jų kaina - 570 000 eurų + mokesčiai.
Italijos verslininkui ir lenktynininkui Eugenio Amosui priklausanti bendrovė „
Automobili Amos“, automobilių entuziastų pasaulio dėmesį patraukė dar 2018 metais, kai bendrovė pristatė modernizuotą „
Lancia Delta HF“ kopiją. Dabar atėjo metas gerokai rimtesniam projektui – „Safarista“. Ši modifikacija turėtų nebijoti sudėtingesnių važiavimo sąlygų – duobėtų kelių, kopų ar sniegu padengtų kelių.
Šio projekto pagrindu tapo originalus „Lancia Delta Integrale 16V“ automobilis. Jis iš standartinio penkiadurio hečbeko virto į analogą su trejomis durelėmis, o šio proceso metu automobilis gavo iš anglies pluošto pagamintas kėbulo dalis, veržliau atrodančius sparnus, o pakaba bei kiti svarbiausi agregatai buvo optimizuoti važiuoti bekele.
Interjeras buvo sukurtas vadovaujantis klasikiniais ralio automobilių motyvais. Būtent dėl šios priežasties automobilyje galime rasti gigantiškų apsaugos lankų voratinklį, vairuotojas žvelgs į supaprastintą prietaisų skydelį bei džiaugsis futuristiškų formų sėdynėmis. Be abejonės, ekipažui kompaniją palaikys hidraulinis rankinis ir gesintuvas.
„Projekto „Safarista“ tikslas - pasiūlyti klientams nepakartojamą patirtį, kuri leistų jiems saugiai pasiekti savo ir automobilio galimybių ribas, tuo pat metu būnant neįtikėtinų vaizdų apsuptyje. Nuo Švedijos ledo trasų iki Arabijos kopų“, – rašoma gamintojo interneto svetainėje.
Kol kas nėra jokios informacijos apie agregatą, slypintį po variklio dangčiu, tačiau nedidelė užuomina galėtų būti giminingasis „Futurista“ modelis, kuriame montuojamas „Autotechnica Motori“ tiekiamas 330 arklio galių variklis.
Kaip matote patys, tai yra labai įdomus ir neeilinis projektas, turintis daug šansų sudominti vis dar platų klasikinio ralio gerbėjų ratą. Tačiau šio automobilio įtraukimas į kolekciją bus brangesnis ir sudėtingesnis nei padorios būklės „Lancia Delta Integrale EVO 2“ įsigijimas.
„Automobili Amos" planuoja pagaminti ne daugiau kaip dešimt vienetų, o vieno jų kaina - 570 000 eurų + mokesčiai.