Vienas egzempliorius priklauso fiziniam asmeniui. Paskutinį kartą raudonos spalvos „Saab 900 Safari“ buvo matomas Olandijoje. Tuo tarpu kitas universalo modelis stoviniuoja oficialiame „Saab“ muziejuje.
„Geriausios dėžutės ant ratų“, – taip kadaise „Volvo“ universalus pavadino buvęs šios bendrovės dizaineris. Ir tai – buvo tiesa. Visame pasaulyje manoma, jog „Volvo“ gamina pačius geriausius universalus, gebančius patenkinti kiekvienos šeimos poreikius. Deja, to paties negalime pasakyti apie kito Švedijos pasididžiavimo gaminius.
„Saab“ daugelį metų buvo puikus „Volvo“ kompanionas. Nors abu gamintojai tarpusavyje konkuravo, tačiau nuolatinis bandymas pranokti vienas kitą paprastiems vairuotojams leido džiaugtis konkurencingais, išbaigtais produktais.
„Saab“ ir praktiškumas yra labai retai viename sakinyje naudojamos sąvokos. Tiesiog užtenka pažvelgti į ilgą ir spalvingą „Saab“ modelių istoriją, kurioje pamatysime vos keletą, racionaliai atrodančių automobilių. Vienas iš jų – itin retas. Tai – „Saab 900 Safari“ arba tiesiog – „Saab 900“ universalas.
„Saab 900“ visuomet buvo populiariausias bendrovės modelis. Vienas iš tų, kuris nešdavo pelną ir įtikdavo ne tik europiečiams, bet ir amerikiečiams, kurie ilgainiui paskatino „Saab“ suprasti, jog Jungtinės Valstijos yra pagrindinė „Saab“ rinka.
Ne vieną dešimtmetį gamintas „Saab 900“ buvo siūlomas su įvairiais kėbulo tipais. Trijų ir penkerių durelių hečbeko, sedano ir netgi kabrioleto kėbulo tipais. Tuo tarpu „Saab 900“ universalas visuomet likdavo bendrovės inžinierių užmarštyje.
Už bene praktiškiausią ir universaliausią „Saab 900“ modelio versiją turėtume dėkoti „Nilsson Karoserifabrik". Privačiai įmonei, kuri specializavosi įvairiais, vienetinių automobilių konstravimu. Įprastai, ant skirtingų „Volvo“ modelių bazės.
Šiuo metu automobilių entuziastų pasaulyje sklando dvi teorijos. Pirmoji – „Saab 900 Safari“ projektą inicijavo „Nilsson Karoserifabrik" bendrovės įkūrėjas, tikėdamasis, jog šis projektas sudomins „Saab“ ir tokiu būdu jis gaus „Saab 900“ universalo gamybos kontraktą. Naivu, bet labai realistiška.
Antroji teorija – pakankamai paprasta. „Saab“ neturėdama laisvų rankų pasamdė „Nilsson Karoserifabrik" bendrovės specialistus, kurie būtų linkę sukonstruoti „Saab 900“ universalo prototipą.
„Nilsson Karoserifabrik" savo užduotį atliko puikiai – jie sukonstravo ne vieną „Safari“ egzempliorių ir sugebėjo patenkinti didžiausių „Saab“ entuziastų poreikius. Iki šiol nėra žinoma kiek „Safari“ vienetų buvo pagaminta, užtat dabar yra žinoma, jog pasaulyje egzistuoja tik du. Visiškai teisingai – du.
„Geriausios dėžutės ant ratų“, – taip kadaise „Volvo“ universalus pavadino buvęs šios bendrovės dizaineris. Ir tai – buvo tiesa. Visame pasaulyje manoma, jog „Volvo“ gamina pačius geriausius universalus, gebančius patenkinti kiekvienos šeimos poreikius. Deja, to paties negalime pasakyti apie kito Švedijos pasididžiavimo gaminius.
„Saab“ daugelį metų buvo puikus „Volvo“ kompanionas. Nors abu gamintojai tarpusavyje konkuravo, tačiau nuolatinis bandymas pranokti vienas kitą paprastiems vairuotojams leido džiaugtis konkurencingais, išbaigtais produktais.
„Saab“ ir praktiškumas yra labai retai viename sakinyje naudojamos sąvokos. Tiesiog užtenka pažvelgti į ilgą ir spalvingą „Saab“ modelių istoriją, kurioje pamatysime vos keletą, racionaliai atrodančių automobilių. Vienas iš jų – itin retas. Tai – „Saab 900 Safari“ arba tiesiog – „Saab 900“ universalas.
„Saab 900“ visuomet buvo populiariausias bendrovės modelis. Vienas iš tų, kuris nešdavo pelną ir įtikdavo ne tik europiečiams, bet ir amerikiečiams, kurie ilgainiui paskatino „Saab“ suprasti, jog Jungtinės Valstijos yra pagrindinė „Saab“ rinka.
Ne vieną dešimtmetį gamintas „Saab 900“ buvo siūlomas su įvairiais kėbulo tipais. Trijų ir penkerių durelių hečbeko, sedano ir netgi kabrioleto kėbulo tipais. Tuo tarpu „Saab 900“ universalas visuomet likdavo bendrovės inžinierių užmarštyje.
Už bene praktiškiausią ir universaliausią „Saab 900“ modelio versiją turėtume dėkoti „Nilsson Karoserifabrik". Privačiai įmonei, kuri specializavosi įvairiais, vienetinių automobilių konstravimu. Įprastai, ant skirtingų „Volvo“ modelių bazės.
Šiuo metu automobilių entuziastų pasaulyje sklando dvi teorijos. Pirmoji – „Saab 900 Safari“ projektą inicijavo „Nilsson Karoserifabrik" bendrovės įkūrėjas, tikėdamasis, jog šis projektas sudomins „Saab“ ir tokiu būdu jis gaus „Saab 900“ universalo gamybos kontraktą. Naivu, bet labai realistiška.
Antroji teorija – pakankamai paprasta. „Saab“ neturėdama laisvų rankų pasamdė „Nilsson Karoserifabrik" bendrovės specialistus, kurie būtų linkę sukonstruoti „Saab 900“ universalo prototipą.
„Nilsson Karoserifabrik" savo užduotį atliko puikiai – jie sukonstravo ne vieną „Safari“ egzempliorių ir sugebėjo patenkinti didžiausių „Saab“ entuziastų poreikius. Iki šiol nėra žinoma kiek „Safari“ vienetų buvo pagaminta, užtat dabar yra žinoma, jog pasaulyje egzistuoja tik du. Visiškai teisingai – du.