• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švedija yra vienintelė šalis, kurioje automobilių entuziastai mėgsta tobulinti ne vokiškus, bet švediškus automobilius. Juk jie šios šalies pasididžiavimas.
Tad nenustebkite, kai išgirsite keletą smagių faktų. Štai šio „Saab 9-5“ benzininis variklis šiuo metu išvysto 815 arklio galių (730 į ratus). Ar jis turi keturių varomųjų ratų sistemą? Deja, ne. Visa galia yra siunčiama tik į priekinius ratus.
Keisčiausia yra tai, kad 2,3 litro motoras turi tik keletą patobulinimų. Variklio blokas išliko standartinis, tuo tarpu alkūninis velenas, vožtuvai ir purkštukai atkeliavo iš vietinės automobilių detalių parduotuvės.
Stebina dar vienas dalykas - sukimo momentas. Jeigu į degalų baką įpilsime bioetanolio, variklio sukimo momentas išaugs net iki 813 Nm.
O dabar pereikime prie smagesnės dalies - automobilio pajėgumo demonstravimo.

Švedija yra vienintelė šalis, kurioje automobilių entuziastai mėgsta tobulinti ne vokiškus, bet švediškus automobilius. Juk jie šios šalies pasididžiavimas.
Tad nenustebkite, kai išgirsite keletą smagių faktų. Štai šio „Saab 9-5“ benzininis variklis šiuo metu išvysto 815 arklio galių (730 į ratus). Ar jis turi keturių varomųjų ratų sistemą? Deja, ne. Visa galia yra siunčiama tik į priekinius ratus.
Keisčiausia yra tai, kad 2,3 litro motoras turi tik keletą patobulinimų. Variklio blokas išliko standartinis, tuo tarpu alkūninis velenas, vožtuvai ir purkštukai atkeliavo iš vietinės automobilių detalių parduotuvės.
Stebina dar vienas dalykas - sukimo momentas. Jeigu į degalų baką įpilsime bioetanolio, variklio sukimo momentas išaugs net iki 813 Nm.
O dabar pereikime prie smagesnės dalies - automobilio pajėgumo demonstravimo.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų