Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sekmadienį Meksikoje rengtos 18-os „Formulės 1“ sezono lenktynės, kurias laimėjo puikiai padangas tausojęs britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“ komanda).
Lenktynių pradžioje geriausioje situacijoje buvo „Ferrari“. Monakietis Charlesas Leclercas išsaugojo pirmą vietą po starto, o vokietis Sebastianas Vettelis važiavo antras. Tuo tarpu L.Hamiltonui po starto trūko vietos trasoje, jis kiek išvažiavo už jos ribų, todėl ne tik neaplenkė S.Vettelio, bet dar ir įsivėlė į incidentą su olandu Maxu Verstappenu („Red Bull“) bei visais keturiais ratais išvažiavo už trasos ribų.
L.Hamiltonas buvo nukritęs iki 5-os vietos, bet vėliau pakilo į 3-ią poziciją, nusprendė anksti stoti boksuose ir surizikuoti. Britas pasirinko kietas padangas iki finišo likus 47 ratams. Visą likusią distanciją britas įveikė su šiuo padangų komplektu, po varžovų sustojimų pakilo į pirmą vietą ir ją išlaikė iki finišo.
„Rezultatas šiandien neįtikėtinas. Vyrai sunkiai dirbo, kad mes būtume šioje vietoje. Prieš lenktynes manėme, kad atsiliekame nuo pagrindinių varžovų ir tikėjomės sunkių lenktynių. Mano bolidas buvo gana stipriai pažeistas, todėl važiuoti buvo sudėtinga. Tiesiog nuleidau galvą žemyn ir dirbau savo darbą. Antroji lenktynių dalis ėjo labai lėtai, bet aš esu labai laimingas dėl to, kaip viskas baigėsi. Man nesvarbu, kad šiandien neužsitikrinau čempiono titulo. Myliu lenktynes ir galvoju tik apie artimiausią etapą“, - džiaugėsi L.Hamiltonas.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pastebėjo, kad rizikuoti lengviau tada, kai neturi ko prarasti: „Nežinojome, ar Lewiso padangos atlaikys. Tai buvo eksperimentas. Matėme, kad Ricciardo gerai laikosi ir tikėjomės, kad mums tai irgi pavyks. 47 ratai su vienu padangų komplektu skambėjo kaip pokštas. Kas galėjo tikėtis iš 3 ir 6 startinių vietų finišuoti 1 ir 3 pozicijose? Tai tik įrodo, kad važiuojant priekyje yra daug lengviau suklysti ir paleisti pergalę iš rankų. Lengviau yra rizikuoti, kai neturi ko prarasti.“
Tuo tarpu S.Vettelis pripažino „Ferrari“ padarytas strategines klaidas: „Kietos padangos dirbo geriau, nei tikėjomės. Lenktynės buvo labai intensyvios, nebuvo kada atsikvėpti. Valtteri mane kiek spaudė, todėl buvo sunku koncentruotis į Lewisą. Jis ramiai važiavo nemažą lenktynių dalį ir pataupė padangas paskutiniams ratams. Esu laimingas, nes tai buvo geros lenktynės, bet turiu pripažinti, kad mūsų strategijoje buvo spragų.“
Sekmadienį Meksikoje rengtos 18-os „Formulės 1“ sezono lenktynės, kurias laimėjo puikiai padangas tausojęs britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“ komanda).
Lenktynių pradžioje geriausioje situacijoje buvo „Ferrari“. Monakietis Charlesas Leclercas išsaugojo pirmą vietą po starto, o vokietis Sebastianas Vettelis važiavo antras. Tuo tarpu L.Hamiltonui po starto trūko vietos trasoje, jis kiek išvažiavo už jos ribų, todėl ne tik neaplenkė S.Vettelio, bet dar ir įsivėlė į incidentą su olandu Maxu Verstappenu („Red Bull“) bei visais keturiais ratais išvažiavo už trasos ribų.
L.Hamiltonas buvo nukritęs iki 5-os vietos, bet vėliau pakilo į 3-ią poziciją, nusprendė anksti stoti boksuose ir surizikuoti. Britas pasirinko kietas padangas iki finišo likus 47 ratams. Visą likusią distanciją britas įveikė su šiuo padangų komplektu, po varžovų sustojimų pakilo į pirmą vietą ir ją išlaikė iki finišo.
„Rezultatas šiandien neįtikėtinas. Vyrai sunkiai dirbo, kad mes būtume šioje vietoje. Prieš lenktynes manėme, kad atsiliekame nuo pagrindinių varžovų ir tikėjomės sunkių lenktynių. Mano bolidas buvo gana stipriai pažeistas, todėl važiuoti buvo sudėtinga. Tiesiog nuleidau galvą žemyn ir dirbau savo darbą. Antroji lenktynių dalis ėjo labai lėtai, bet aš esu labai laimingas dėl to, kaip viskas baigėsi. Man nesvarbu, kad šiandien neužsitikrinau čempiono titulo. Myliu lenktynes ir galvoju tik apie artimiausią etapą“, - džiaugėsi L.Hamiltonas.
„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pastebėjo, kad rizikuoti lengviau tada, kai neturi ko prarasti: „Nežinojome, ar Lewiso padangos atlaikys. Tai buvo eksperimentas. Matėme, kad Ricciardo gerai laikosi ir tikėjomės, kad mums tai irgi pavyks. 47 ratai su vienu padangų komplektu skambėjo kaip pokštas. Kas galėjo tikėtis iš 3 ir 6 startinių vietų finišuoti 1 ir 3 pozicijose? Tai tik įrodo, kad važiuojant priekyje yra daug lengviau suklysti ir paleisti pergalę iš rankų. Lengviau yra rizikuoti, kai neturi ko prarasti.“
Tuo tarpu S.Vettelis pripažino „Ferrari“ padarytas strategines klaidas: „Kietos padangos dirbo geriau, nei tikėjomės. Lenktynės buvo labai intensyvios, nebuvo kada atsikvėpti. Valtteri mane kiek spaudė, todėl buvo sunku koncentruotis į Lewisą. Jis ramiai važiavo nemažą lenktynių dalį ir pataupė padangas paskutiniams ratams. Esu laimingas, nes tai buvo geros lenktynės, bet turiu pripažinti, kad mūsų strategijoje buvo spragų.“