„Dabartinė Vyriausybė Rengės ruožo problemą paveldėjo tokioje stadijoje, kuomet nebebuvo praktinių galimybių ką nors pakeisti. Tai, kad pokyčiai yra įmanomi net pačiose sudėtingiausiose situacijose, mes jau parodėme išspręsdami įsisenėjusį ginčą tarp „Lietuvos geležinkelių“ ir „Orlen Lietuvos“. Neabejoju, kad tą patį būtume galėję padaryti ir ginče dėl Rengės, jei tik būtume turėję laiko ir galimybių“, - BNS atsiųstame komentare teigė S.Skvernelis.
„Po EK verdikto belieka skrupulingai išanalizuoti visas teisines galimybes ir pasirinkti sprendimą, kuris būtų geriausias Lietuvai. Jei tiksliau – sprendimą, kuris Lietuvai atneštų mažiausiai žalos“, - pridūrė ministras pirmininkas.
EK pirmadienį „Lietuvos geležinkeliams“ skyrė 27,87 mln. eurų baudą. Anot Komisijos, „Lietuvos geležinkeliai“ neįrodė, kad išardyti bėgių kelią reikėjo dėl objektyvių priežasčių. Lietuva baudą gali skųsti Liuksemburge veikiančiam Europos Sąjungos teismui.
Lietuvos pareigūnai viešai tikina, kad bėgiai 2008 metais buvo išardyti dėl saugumo. Tuomet dirbo Gedimino Kirkilo vadovaujama Vyriausybė, joje susisiekimo ministru buvo Algirdas Butkevičius, o „Lietuvos geležinkeliams“ vadovavo Stasys Dailydka.
Socialdemokrato Gedimino Kirkilo Vyriausybėje dirbęs A.Butkevičius bei 2008-ųjų pabaigoje premjeru tapęs Andrius Kubilius BNS pirmadienį teigė neprisiimantys atsakomybės dėl valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ sprendimo išardyti Rengės geležinkelio ruožą,