• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena E klasės „Mercedes Benz“ modelio karta, visame pasaulyje sulaukdavo daugybės žmonių dėmesio. Tą patį būtų galima pasakyti ir apie E klasės prosenelį - „W114“, kuris buvo gaminamas nuo 1968 iki 1976 metų.
8 metus egzistavęs modelis buvo gaminamas net šešiose skirtingose „Mercedes Benz“ gamyklose. Nors didžioji dalis automobilių buvo pagaminama Vokietijoje, tačiau prie pasaulinės „W114“ sėkmės prisidėjo „Mercedes Benz“ gamyklos Argentinoje, Pietų Afrikoje ir Venesueloje.
Iš beveik 2 milijonų pagamintų „W114“ egzempliorių, visame pasaulyje išliko tik keli šimtai tūkstančių. Vieni buvo sumaitoti, kiti surūdijo, treti apskritai pradingo laike, tačiau tie, kurie pateko į geras rankas, dažniausiai atrodo kaip šis ryškus džentelmenas.
Atrestauruotas kėbulas, pažeminta pakaba ir gundančiai atrodantys ratlankiai. Pats puikiausias receptas?

Kiekviena E klasės „Mercedes Benz“ modelio karta, visame pasaulyje sulaukdavo daugybės žmonių dėmesio. Tą patį būtų galima pasakyti ir apie E klasės prosenelį - „W114“, kuris buvo gaminamas nuo 1968 iki 1976 metų.
8 metus egzistavęs modelis buvo gaminamas net šešiose skirtingose „Mercedes Benz“ gamyklose. Nors didžioji dalis automobilių buvo pagaminama Vokietijoje, tačiau prie pasaulinės „W114“ sėkmės prisidėjo „Mercedes Benz“ gamyklos Argentinoje, Pietų Afrikoje ir Venesueloje.
Iš beveik 2 milijonų pagamintų „W114“ egzempliorių, visame pasaulyje išliko tik keli šimtai tūkstančių. Vieni buvo sumaitoti, kiti surūdijo, treti apskritai pradingo laike, tačiau tie, kurie pateko į geras rankas, dažniausiai atrodo kaip šis ryškus džentelmenas.
Atrestauruotas kėbulas, pažeminta pakaba ir gundančiai atrodantys ratlankiai. Pats puikiausias receptas?

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų