• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį vakarą Taikomosios dailės muziejuje, Vilniuje iškilmingai atidaroma Didžiosios Britanijos nepriklausomų kelionių organizatorių asociacijos (AITO) jubiliejinė 35-oji konferencija, į kurią suvažiuoja ne tik šios šalies turizmo verslo guru, bet ir apie šią sritį rašantys žurnalistai iš prestižinių leidinių: „The Telegraph“, „The Times“, „Travel Weekly“, „TTG“, „Wanderlust“, „Travel Bulletin“, „TravelMole“ ir „TTG Luxury“.

REKLAMA
REKLAMA

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (VTD), organizuojantis šį svarbų renginį, džiaugiasi ne tik britų įvertinimu bei pasitikėjimu, bet ir galimybe Lietuvai prisistatyti šioje prioritetinėje mūsų turizmo rinkoje.

REKLAMA

„Didžiuojamės tuo, kad britai mus pasirinko tuo įrodydami ne tik savo tautiečiams, bet ir kitų šalių turizmo lyderiams, kad Lietuvos potencialas šioje srityje yra didelis, mes turime visas galimybes, puikius turizmo produktus ir teikiame aukšto lygio paslaugas. Be to, Lietuva susidomėjo žiniasklaidos profesionalai, rašantys turizmo temomis. Geresnės reklamos, mums stengiantis didinti mūsų žinomumą ir siekiant pritraukti kuo daugiau turistų, net negalėtume įsivaizduoti,“ – tarptautiniu įvertinimu džiaugiasi VTD direktorė dr.Raimonda Balnienė.

REKLAMA
REKLAMA

AITO pirmininkas Derek Moore, metų pradžioje jau sutarus su VTD dėl jo vadovaujamos asociacijos jubiliejinės konferencijos rengimo Vilniuje, teigė, kad Lietuvos sostinę jie pasirinko, nes ji dar mažai žinoma, bet pasiekiama vos per porą valandų.

„Esu tikrai patenkintas, kad šiuos, jubiliejinius AITO metus, mes paminėsime būtent Vilniuje,“ - prieš vykdamas į Lietuvą kalbėjo AITO pirmininkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiandien Vilniuje susirinks net 180 AITO narių bei 8 žiniasklaidos atstovai. Padedant Vilniaus savivaldybei, Taikomosios dailės muziejuje iškilmingai prasidėjusi jubiliejinė konferencija tęsis ir savaitgalį. VTD siekiant į Lietuvą pritraukti šį svarbų ir, tikimąsi, naują erą Lietuvos turizmui atveriantį renginį padėjo organizuoti ir Londone veikiančio Turizmo informacijos centro direktorė Augusta Juodegytė.

REKLAMA

„Du metus drauge su VTD derėjomes su AITO atstovais ir įtikinėjome organizuoti konferenciją Vilniuje. Jie visada palankiai vertino šią galimybę, bet tiesioginių skrydžių nebuvimas gerokai pakoregavo mūsų planus. Tik “Wizz Air„ pradėjus tiesiogiai skraidyti į Vilnių, galėjome vėl pratęsti derybas. Tai iš ties puikus šansas pristatyti šalį labai gerai žinomiems Jungtinės Karalystės kelionių verslo atstovams, kurių dauguma organizuoja tikrai išskirtines keliones. Tikimės, kad jie įžvelgs didelį Lietuvos potencialą ir mes sulauksime daugiau gerų turistų iš šios šalies,“ – ilgų derybų rezultatu patenkinta pasakoja TIC Londone vadovė.

REKLAMA

Pirmąją konferencijos dieną bus organizuojama diskusija, kurioje dalyvaus VTD, LVRA ir kiti Lietuvos turizmo institucijų atstovai, kalbėsiantys ir svarstysiantys, kaip reklamuoti svetur dar daug kur naują ar ne taip plačiai žinomą turizmo kryptį - Lietuvą. Kitomis renginio dienomis turizmo profesionalai ne tik svarstys įvairius turizmo industrijos klausimus, bet ir susipažins su Lietuvos turizmo produktais, paslaugomis - ne tik su Vilniumi, bet taip pat aplankys ir Trakus, Kernavę bei Kauną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

AITO nariai ir britų žiniasklaidos atstovai apsistos Vilniaus senamiestyje įsikūrusiuose 6 viešbučiuose, vakarieniaus 6 skirtinguose sostinės restoranuose ir taip susipažins su mūsų šalies apgyvendinimo paslaugomis, maitinimo įstaigomis bei kulinariniu paveldu.

AITO – nepriklausomų kelionių organizatorių asociacija, vienijanti 143 kelionių organizatorius ir 130 kelionių agentūrų. Šios asociacijos nariai organizuoja išskirtines keliones į įvairias pasaulio šalis. Be to, AITO yra subūrusi prestižines britų kompanijas, kurios pasižymi puikiu vardu, labai geromis rekomendacijomis ir turi ištikimus klientus.

VTD, organizuojantis šią jubiliejinę AITO konferenciją, tikisi, kad šis renginys ne tik padidins Lietuvos žinomumą Jungtinėje Karalystėje, bet ir padės pritraukti vietos turizmo verslo atstovus bei paskatins britus verslui ir poilsiui rinktis Lietuvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų