Kaip BNS informavo „Maxima LT“ atstovė spaudai Renata Saulytė, lapkričio viduryje pasibaigusiame konkurse dalyvavo 11 viešųjų ryšių agentūrų.
„Konkursas vyko dviem etapais. Kaip tinkamiausias partneris buvo pasirinkta BVRG agentūra, su kuria pratęsėme bendradarbiavimą“, - BNS sakė R.Saulytė.
„BVRG Burson-Marsteller“ direktorius Jonas Blinstrubas BNS teigė, kad bendradarbiavimas su „Maximai“ taps rimtu iššūkiu agentūrai.
„Aš manau, kad iššūkių kitais metais, teikiant paslaugas šiai kompanijai bus nemažai, bet tai įdomūs iššūkiai ir, manau, galbūt net naudingi ir pačiai kompanijai“, - kalbėjo J.Blinstrubas.
Anot R.Saulytės, viešųjų ryšių paslaugų konkursus „Maxima“ rengia kas dvejus metus.
BVRG nuo 1998 metų teikia ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos paslaugas Lietuvos verslo ir instituciniams klientams, tarptautinėms kompanijoms. BVRG šiuo metu dirba 15 darbuotojų. Tarp agentūros klientų – „Hewlett-Packard“, „SAP“, „Maxima LT“, „Švyturys-Utenos alus“, „Carlsberg“, DNB, „KPMG Baltics“, „Technologinių inovacijų centras“, „Lufthansa“, „BOD Group“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.