„Siekiame toliau stiprinti savo pozicijas ryšių su visuomene ir socialinės atsakomybės srityse, todėl pasirinkome naujus komunikacijos partnerius, labiausiai atitinkančius mūsų poreikius šiuo metu”, – sakė Valdas Lopeta, „Danske Bank“ Komunikacijos skyriaus vadovas.
„Bankų komunikacijos rinka yra labai aktyvi, joje kyla daug iššūkių. Tai, kad buvome pasirinkti, yra didelis pasitikėjimo mūsų jėgomis įrodymas ir kruopštaus mūsų darbo rezultatas“, – sakė Darius Gudelis, „vipcommunications“ valdybos pirmininkas.
„Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas priklauso didžiausiai Danijoje ir antrai pagal turtą Šiaurės Europoje finansų paslaugų grupei „Danske Bank“. Grupė veikia 15-oje valstybių, jos akcininkų nuosavybė 2014 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje sudarė 70,2 mlrd. litų, arba 151,8 mlrd. DKK. 2013 m. „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialui buvo įteiktas „Geriausio darbdavio“ apdovanojimas. Bankui pernai taip pat įteikti „Metų investuotojo“, „Atsakingos įmonės“, „Geriausiai aptarnaujančio banko“ apdovanojimai.
„vipcommunications“ klientų sąraše – „Lietuvos geležinkeliai“, tarptautinis kelionių organizatorius TEZ TOUR, tiesioginių užsienio investicijų plėtros agentūra „Investuok Lietuvoje“, kosmetikos kompanija „The Body Shop“, advokatų kontora GLIMSTEDT, viena didžiausių saugos sprendimų bendrovių „G4S Lietuva“, bendrovė „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega”), akcinė bendrovė „Kauno Grūdai“ ir kitos privataus bei viešojo sektorių organizacijos.