Paskutiniame etape netrūko nei kovų, nei incidentų, nei dalyvių. Ilgųjų nuotolių, 4 valandų lenktynėse kovos užvirė jau kvalifikacinių važiavimų metu. Iš pirmosios pozicijos startavo viso sezono lyderiai „Rotoma Racing“, paskutiniojo etapo metu užsitikrinę pirmąją poziciją tiek savo „A3000+“ klasėje, tiek bendroje čempionato įskaitoje.
Nuo jų vos 2 taškais čempionato įskaitoje atsilikinėjusi „Bauer Racing“ komanda startavo iš ketvirtosios vietos, tačiau jau po pirmojo lenktynių pusvalandžio „Bauer Racing“ buvo šalia lenktynių lyderio ir, tuo pačiu, savo tikslo. Nuolat kintančios oro sąlygos „padėjo“ komandoms dėlioti lenktynių strategiją, o, kai kuriais atvejais, ir visai pakeitė lenktynininkų planus.
34-ąjame rate patyręs ganėtinai skausmingą avariją, iš lenktynių pasitraukė R.Čapkauskas su „Bauer Racing“. Komandos baltasis BMW M3 iš trasos grįžo tik specialios technikos pagalba ir lenktynių tęsti nebegalėjo. Po šio incidento vienvaldžiais lyderiais visų lenktynių metu tapo „Rotoma Racing“ komanda, kurią paskutiniame etape atstovavo Robertas Graudinis, Mindaugas Boguševičius ir puikiai automobilių sporto mėgėjams pažįstamas Robertas Kupčikas. Nuo jų vos ratu visų lenktynių metu atsilikusi „Artas Racing“ komanda ir jų „Lexus“ automobilis liko antroji, o trečioje absoliučios įskaitos vietoje, kaip ir visame čempionate susumavus taškus iki paskutiniojo etapo, buvo „Alwark-Kaukas“ komanda su ištverminguoju VW Golf automobiliu.
Jie savo klasės („Diesel“) ir lenktynių konkurentus, komandą iš Latvijos, „Flash Racing“ aplenkė ir į trečiąją poziciją pakilo likus vos 26 minutėms iki finišo.
Tiek lenktynininkus, tiek žiūrovus nustebino aukšti „Alfa Romeo klubas“ komandos pasiekimai; visų lenktynių metu jie važiavo greičiausiųjų ketvirtuke, na o finišavo pirmieji „A3000“ klasėje ir ketvirtieji absoliučioje įskaitoje.
Gedimai neleido sėkmingai lenktyniauti ir „Automanai”, „Alytaus Autochemija” komandoms: jų Honda Civic, rodos, apsunkino komandoms visą šį lenktynių sezoną. Dėl techninių priežasčių finišo nepasiekė ir kiti du čempionate dalyvaujantys Alfa Romeo automobiliai : „Alfa Club Racing“ ir „BY Racing“ komandos.
Trumpųjų nuotolių, Baltijos čempionato lenktynėse, kovos virė nuo pat pradžių. Dėl įvykusios avarijos tarp E.Mardoso ir K.Aruvee lenktynių pradžioje, lenktynių startas buvo kartojamas. Tiek čempionate, tiek lenktynėse pagrindiniai lyderiai buvo visai šalia: iš pirmosios pozicijos startavo Ernesta Globytė, šiose lenktynėse pasirodžiusi tik praeitais metais šioje trasoje Rygoje matytu Radical SR5 automobiliu.
Iš antrosios vietos lenktynes pradėjo Dainius Matijošaitis ir jo išskirtinis Renault Megane Trophy automobilis. Pirmųjų lenktynių metu, D.Matijošaitis sudėtingoje vietoje sugebėjo aplenkti E.Globytę ir mojuojant finišo vėliava, buvo pirmasis.
Iškart po jo, keliomis šimtosiomis sekundės dalimis atsiliko E.Globytė, o trečiąją vietą užėmė retas lenktynių dalyvis Saulius Beržis su BMW M3. Po pirmųjų lenktynių, dėl techninių gedimų bei patirtų automobilių „sužalojimų“ iš lenktynių pasitraukė ganėtinai gausus dalyvių būrys. Išdžiūvusi po lietaus trasa, nesuvestos sąskaitos ir pergalės noras, rodos, motyvavo visus dalyvius spausti iki galo.
Antrojo važiavimo metu, kovos virė iki pat galo, tačiau pirmąją vietą užsitikrino E.Globytė, antrasis finišo vėliavai mojant buvo D.Matijošaitis, o trečioji vieta teko Sauliui Beržiui. Tiesa, tokios vietos- tik pagal laikus bendrųjų važiavimų metu. E.Globytė ir D.Matijošaitis – kovoja vienoje, BO klasėje, kai, tuo tarpu, S.Beržis su BMW M3 važiavimo GTO klasėje. Po įvykusių lenktynių, pergale džiaugėsi ir Arminas Kundrotavičius su BMW M3 bei Julius Skirmantas su Honda, atitinkamai važiuojantys BTC2 ir BTC1 klasėse.
Automobilių žiedinių lenktynių sezonas – baigėsi. Dalyviams liko išsidalinti metų geriausiųjų apdovanojimus ir ruošti techniką jau kitam sezonui: kas žino, kokių staigmenų bus galima sulaukti ir kitąmet. Šio sezono rezultatus galima pamatyti organizatorių interneto svetainėje
www.batcc.eu.