Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ teigia skirsianti pusę milijono eurų kampanijai, kuria bus siekiama išreikšti paramą Lisabonos sutarčiai. Spalio 2 dieną Airijoje turėtų vykti antras referendumas dėl šios sutarties ratifikavimo.
Trečiadienį „Ryanair“ kompanijos vadovas Michealas O'Leary pareiškė nepasitikintis politikais ir teigė manantis, kad vien politikai savo argumentais nelaimės kovos dėl piliečių balsų. Jis taip pat išreiškė nuogąstavimą, kad dalis piliečių gali balsuoti prieš Lisabonos sutartį vien todėl, kad nepritaria dabartinės vyriausybės politikai.
Pigių skrydžių bendrovė planuoja išleisti 200 tūkst. eurų reklamoms laikraščiuose ir internete. Šiose reklamose žmonės bus raginami pritarti Lisabonos sutarčiai. Tuo tarpu dar 300 tūkst. eurų bus išleisti dar labiau atpiginant dalį bilietų, nes taip kompanija siekia parodyti pozityvų Briuselio vaidmenį mažinant skrydžių kainas.
„Ryanair“ nėra pirmoji Airijos kompanija, pradėjusi kampaniją už Lisabonos sutarties ratifikavimą. Praėjusią savaitę panašią kampaniją pradėjo ir kompiuterių procesorių gamintoja „Intel“.