Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad nuo šiol kompanijos klientai galės naudotis nauja paslauga – skrydžių sekliu (angl. flight tracker) – leisiančia klientams pamatyti savo užsakymų istoriją.
„Ryanair“ atstovas spaudai Stephenas McNamaras teigia, kad per pastaruosius dvylika mėnesių daugiau nei trečdalis keleivių pasinaudojo kompanijos paslaugomis daugiau negu šešis kartus: „Mūsų atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad daugiau nei trečdalis keliaujančių „Ryanair“ lėktuvais yra pastovūs klientai, todėl manome, kad ši nemokama paslauga bus naudinga klientams, nes leis pamatyti savo keliavimo įpročius“.
Skrydžių seklys keleiviams leis peržvelgti visus skrydžius „Ryanair“ kompanijos lėktuvais per pastaruosius 18 mėnesių, todėl ypač dažnai keliaujantys galės įvertinti savo keliavimo įpročius. Paslauga bus galima naudotis oficialiame kompanijos tinklapyje, susiradus funkciją Manage my booking, kur reikės įvesti bet kurio buvusio ar būsimo skrydžio rezervacijos numerį ir elektroninį paštą.