Aviakompanija „Ryanair“ planuoja Kauno oro uoste steigti savo lėktuvų techninio aptarnavimo centrą. Projektas turėtų būti pradėtas vykdyti 2012 metais, į kurį numatoma investuoti 12 mln. litų. Iš ES struktūrinių fondų planuojama skirti 4,143 mln. litų paramos, rašo kelionių tinklalapis Makalius.lt.
Kauno oro uosto teritorijoje „Ryanair" numato pastatyti 3500 kvadratinių metrų ploto techninės priežiūros angarą. Pirmuosius lėktuvus čia planuojama priimti 2012 metų rudenį.
“Šalia Kauno pradedamas formuoti lėktuvų techninės priežiūros centras. Ši investicija į lėktuvų aptarnavimo centrą bei kvalifikuotų darbuotojų ruošimą rodo Raynair ketinimus įsitvirtinti Lietuvoje ilgam laikui", – apie projektą kalbėjo ūkio ministras R. Žylius.
Ryanair atstovas M. Hickey pabrėžė, kad plėtros galimybių požiūriu Kauno oro uostas yra patrauklesnis negu daugelis kitų oro uostų Europoje. Lėktuvų priežiūros ir techninio aptarnavimo centrus „Ryanair“ turi Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje.
„Investuok Lietuvoje" kartu su Kauno teritorine darbo birža ir Kauno oro uostu inicijavo centre dirbsiančio personalo paiešką pagal Ryanair reikalavimus. Galimybėmis įgyti lėktuvų priežiūros specialistų kvalifikacijas susidomėjo beveik 200 žmonių, o 18 atrinktų kandidatų jau pradėjo lankyti perkvalifikavimo kursus Kauno technologijos universitete.
„Šis projektas Lietuvoje išplės aviacijos inžinerijos paslaugų rinką, o jaunimą skatins aktyviau rinktis aviacijos technikų profesijas. Tikėtina, kad paskui Ryanair į Lietuvą ateis ir daugiau pasaulinėje aviacijos pramonėje dirbančių įmonių, o tai skatins mūsų mokymo įstaigas orientuoti mokslo programas į praktinius rinkos poreikius“, – sakė „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Nocius.
Ryanair yra didžiausia aviakompanija Europoje pagal keleivių skaičių. Kasdien jos lėktuvai atlieka daugiau kaip 1500 skrydžių, bendrovės reisų tinklas jungia 160 oro uostų. Šiuo metu Ryanair lėktuvų parke yra 272 laineriai “Boeing 737-800″, o per kelerius artimiausius metus bendrovė ketina įsigyti dar 39 tokio tipo lėktuvus.
Tikėkimės, jog dėmesys Lietuvai neapsiribos šiuo centru, o paskatins Ryanair išplėsti mūsų skraidymo krypčių žemėlapį.