Neseniai „Nowfly“ agentūros atlikta apklausa atskleidė, kad pigių skrydžių kompanija „Ryanair“ siūlo brangiausią maistą ir gėrimus nei kitos toje pačioje kategorijoje esančios oro linijos.
„Ryanair“ viskas, išskyrus stipriuosius gėrimus, kurių ji neparduoda, kainuoja brangiau. Nustatyta, jog už puodelį kavos ar arbatos klientai turi būti pasiruošę pakloti 35% daugiau, mažas butelaitis vyno atsieina 50% brangiau, o sumuštinis – 30%. Airių „Ryanair“ apklausoje buvo lyginta su tokiomis konkurentėmis kaip „easyJet“, „Flybe“, „Monarch“ ir „Bmi“.
Pasak kitos tyrimų agentūros „IdeaWorks“, „Ryanair“ per metus uždirba 550 mln. svarų sterlingų (2,2 mlrd. litų) papildomų pajamų. Papildomomis pajamomis čia vadinami pinigai, gaunami ne iš bilietų kainų, o už parduotą maistą ir gėrimus, bagažo registravimo mokesčius bei viešbučių ir mašinų nuomos salonų kompanijai mokamų komisinių.
Manoma, jog kitą mėnesį, „Ryainair“ padidinus bagažo mokestį, tokios pajamos išaugs dar 50%.