Pigių oro linijų bendrovė „Ryanair“ vėl skandalo epicentre – šį kartą situacija yra itin nemaloni, mat oro bendrovė atsisako grąžinti pinigus už pirktą bilietą jau mirusio keleivio artimiesiems, rašo dailymail.co.uk.
Beryl Parsons mirė sulaukusi 78 metų, bet taip ir nesulaukusi savo svajonių atostogų Kanarų salose. Moteris apie tai, kad jai diagnozuotas vėžys sužinojo tuomet, kai gyventi jai buvo telikę vos trys savaitės. Senolė jau turėjo kelionės bilietą, bet po netikėtos jos mirties sūnui kreipusis į oro bendrovę ir paprašius atšaukti bilietą ir grąžinti pinigus, avialinijų atsakymas šeimą šokiravo.
Kompanija teigė, kad negrąžins pinigų, mat senolė mirė likus iki skrydžio porai mėnesio, o kompanijos taisyklės numato, kad grąžinimą įmanomas likus 28 dienoms iki skrydžio, tad anot jų, moteris numirė per anksti.
Po to, kai ši istorija iškilo į viešumą, oro linijų bendrovė atsiprašė šeimos ir bilieto išlaidos, kurios buvo apie 230 svarų buvo kompensuotos.