Apie tai pareiškė Maskvos meras Sergejus Sabianinas.
„Užsienio savininkas priėmė sprendimą uždaryti „Renault“ gamyklą Maskvoje. Tai jo teisė, tačiau mes negalime leisti, kad daugiatūkstantinis darbo kolektyvas liktų be darbo.
Dėl to aš priėmiau sprendimą perimti gamyklą į miesto balansą ir atnaujinti lengvųjų automobilių su istoriniu ženklu „Moskvič“ gamybą“, – situaciją paaiškino meras.
Pasak jo, pagrindiniu technologiniu partneriu atnaujinant automobilių gamyklą „Moskvič“ bus kitas žinomas gamintojas „Kamaz“, kuris daugiausia garsėja savo krovinėmis mašinomis.
„Pirmame etape bus organizuojama klasikinių automobilių su vidaus degimo varikliu gamyba, o vėliau – ir elektromobiliai“, – žada S. Sabianinas.
Jis taip pat tikina, kad naujiems automobiliams daugiausia bus naudojamos vietinės gamybos dalys ir įvairūs komponentai.
Tiesa, šiais žodžiai reikėtų gerokai abejoti, nes pastaruoju metu daugiausia jų rusai importuodavo iš užsienio.
Jų importo praktiškai neliko dėl sankcijų ir vakarų kompanijų atsisakymo dirbti Rusijoje.
Oficiali statistika rodo, kad naujų automobilių pardavimas Rusijoje susitraukė beveik 80 proc.