• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmą kartą rudenį vykstantis festivalis „Mados infekcija“ lapkričio 11-12 dieną Šiuolaikinio meno centre laukia tiek konceptualųjį, eksperimentinį, net ekstremalų dizainą mylinčių, tiek ir elegantiškos mados gerbėjų. Rudeninėje festivalio laidoje bus pristatyta 16 kolekcijų. Kartu su lietuviais savo kūrybą pristatys dizaineriai iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Danijos, Nyderlandų, Latvijos ir Estijos.

Pirmą kartą rudenį vykstantis festivalis „Mados infekcija“ lapkričio 11-12 dieną Šiuolaikinio meno centre laukia tiek konceptualųjį, eksperimentinį, net ekstremalų dizainą mylinčių, tiek ir elegantiškos mados gerbėjų. Rudeninėje festivalio laidoje bus pristatyta 16 kolekcijų. Kartu su lietuviais savo kūrybą pristatys dizaineriai iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Danijos, Nyderlandų, Latvijos ir Estijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Rudeninė „Mados infekcija“ vyks dvi dienas, todėl festivalyje savo kolekcijas pristatysiančius dizainerius labai aiškiai išskyrėme į dvi linijas. Pirmąją „Mados infekcijos“ dieną bus pristatytos konceptualios, eksperimentinės kolekcijos. Šią dieną simboliškai užbaigs mados ekstremalo vokiečio Patrick Mohr pasirodymas“, – sako festivalio idėjos autorė, dizainerė Sandra Straukaitė.

REKLAMA

Antrąją festivalio dieną ji apibūdina kaip elegantiškos mados karaliavimą. „Tiesa, tai elegancija pagal „Mados infekciją“. Antrąją festivalio dieną užbaigs Barbaros í Gongini iš Danijos pasirodymas. Ši kūrėja drąsiai eksperimentuoja su formomis, todėl jos darbuose itin ryškūs ir stiprūs vizualiniai motyvai. Drapiravimo, sudėtingų kirpimų, neįprastų techninių sprendimų antrosios festivalio dienos kolekcijose tikrai bus. Tiek pirmosios, tiek antrosios dienos paskutinės kolekcijos atspindės tos dienos kvintesenciją“, – teigia S. Straukaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, toks ryškus dizainerių išskyrimas į dvi linijas festivalio žiūrovui padės lengviau pasirinkti, jeigu jis vis dar svarsto, kuriai „Mados infekcijos“ dienai pirkti bilietą.

„Pasaulyje mados renginiai organizuojami du kartus per metus. Iki šiol tik pavasarį vykęs festivalis „Mados infekcija“ jau išsiplėtė iki trijų dienų, tačiau į pavasarinę sesiją vis tiek tilpo ne visi norintys. Todėl ir nusprendėme festivalį surengti du kartus per metus. Be to, taip sukursime atsvarą pavasariui: iki šiol Lietuvoje rudenį vyko tikrai nedaug ryškių mados renginių“, – sako „Mados infekcijos“ prodiuserė Renata Mikailionytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jau dvyliktą kartą vyksiantis renginys mados mylėtojų lapkričio 11-12 dienomis laukia savo „namuose“ – Šiuolaikinio meno centre Vilniuje.

Daugiausia kolekcijų – moterims

Per dvi festivalio dienas iš viso bus parodyta 16 kolekcijų. Dauguma jų skirta moterims.

Simboliška ir tai, kad Lietuvai „Mados infekcijoje“ atstovauja vien dizainerės moterys – „LT identity“ prekės ženklo kūrėjos Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė, Gabrielė Januškevičiūtė, Sandra Straukaitė, Lilija Larionova, Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės duetas, Laura Dailidėnienė, Milda Čergelytė, Eglė Žiemytė (prekės ženklas „D.EFECT“), Lina Gudanavičiūtė, Jurgita Januškevičiūtė.

REKLAMA

Tiesa, festivalio žiūrovams vyrams taip pat neteks nusivilti: jų laukia vokiečio Patrick Mohr naujausia kolekcija.

„Mados infekcijoje“ laukiama ir daugiau svečių iš užsienio: Latvijos dizainerių dueto „Mareunrol's“, prekės ženklo „Ready to fish_“ kūrėjos Iljos Visser iš Nyderlandų, Prancūzijoje savo vardo namus turinčio ir kuriančio, iš Gruzijos kilusio dizainerio Irakli Nasidze, taip pat Didžiosios Britanijos dizainerių dueto „Cunnington & Sanderson“.

REKLAMA

Į festivalio programą įtraukta ir estų juvelyro Tanel Veenre darbų paroda. Lankytojų galerijoje „AV17“ (Aušros Vartų g. 17, Vilnius) ji lauks nuo lapkričio 11 dienos – tą pačią dieną prasideda ir rudeninė „Mados infekcija“.

Festivalio simbolis – iš daugybės spalvotų siuvimo adatėlių

Rudenį vykstančios „Mados infekcijos“ komanda pirmą kartą sudaiktino pagrindinį festivalio simbolį – kaukolę ir žirkles. Rengiantis festivalio reklaminei kampanijai kaukolė buvo sudėliota iš daugybės spalvotų siuvimo adatėlių (iš viso jų sunaudota daugiau kaip 2 000). Adatėlių dėliojimas truko net 8 valandas. Kartu su kaukole naudojamos ir tikros žirklės.

Šis ilgo darbo kūrinys pirmiausia gyvai pristatytas į rudeninės „Mados infekcijos“ spaudos konferenciją susirinkusiems žurnalistams.

Mados infekcija (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Mados infekcija (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų