(Vokietijoje užfiksuotas prototipas)
Šių metų rudenį debiutuosiantis modelis naudos „CLAR“ vardu pavadintą modulinę platformą. Tą pačią platformą, kurios pagrindu buvo sukurta 7 serija, 5 serija bei 3 serija. Ši platforma taip pat pasitarnaus dar vienam „BMW“ visureigiui – „BMW X7“, kuris žada kibti į atlapus „Range Rover“.
Dėka „CLAR“ platformos, kurios struktūroje plačiai naudojamas aliuminis ir magnis, naujasis modelis pasižymės standesniu, tvirtesniu kėbulu ir ženkliai sumažėjusiu svoriu.
Radikalių pokyčių automobilio dizaine nereikėtų tikėtis, nes tai bus „BMW“ modeliams būdinga dizaino evoliucija. Ryškiausi pokyčiai bus matyti galinėje dalyje, kurioje spindės naujo dizaino galiniai žibintai.
(Vokietijoje užfiksuotas prototipas)
Variklių gamoje matysime aštuonių, šešių ir keturių cilindrų benzininius bei dyzelinius motorus. Potencialūs „BMW X5“ vairuotojai taip pat galės pasirinkti įkraunamo hibrido versiją, kurioje esantys akumuliatoriai naudojant elektros energiją leis nuvažiuoti iki 100 kilometrų atstumą. Tuo tarpu sportiškiausia „X5“ versija bus aprūpinta daugiau kaip 600 arklio galių išvystančia jėgaine.
Šiuo metu pati pigiausia „BMW X5“ versija kainuoja nuo 65 000 eurų, jeigu norite dyzelinio variklio. Pigiausias modelis su benzininiu motoru Lietuvoje kainuoja nuo 69 292 eurų. Neoficialūs šaltiniai skelbia, jog naujos kartos modelis bus brangesnis 2000 - 3000 eurų.